۱۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۶:۱۷

مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیاء:

سرپنجه‌های انقلاب اسلامی ایران تا آن طرف دنیا رفته است

سرپنجه‌های انقلاب اسلامی ایران تا آن طرف دنیا رفته است

همدان - مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیاء بابیان اینکه سرپنجه‌های انقلاب اسلامی ایران تا آن طرف دنیا رفته و دشمن از این اتفاق عصبی است، گفت: مردم همیشه در دفاع از انقلاب آماده هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین یکتا ظهر پنج شنبه در همایش «میعاد یاران ۳» در همدان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در ۱۹ آبان، ‌ اظهار داشت: در حالی که جوانان و نوجوانان ما چیزی از شاه و دربار نمی‌دانند فیلم «معمای شاه» آنگونه که باید فساد شاه و دربار و وابستگی شاه را نشان نداد.

مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیاء با تأکید بر اینکه اخبار رسیده از همدان در خصوص فعالیت‌های صورت گرفته در قرارگاه خاتم‌الاوصیاء خوب است، عنوان کرد: همدانی‌ها متوجه شده‌اند کار در حوزه فرهنگی جدی است.

یکتا با بیان اینکه سرپنجه‌های انقلاب تا آن طرف دنیا رفته و دشمن عصبی است، اظهار داشت: نام و یاد امام(ره) در تمام دنیا طنین‌انداز شده و امروز حزب‌الله لبنان، بسیج و سپاه به برکت خون شهید سردار همدانی و شهدا پشت دیوار بیت‌المقدس پای بر زمین می‌کوبند.

وی با بیان اینکه کار دشمن تمام شده است، به اربعین و نقش استان همدان در میزبانی از زائران اشاره کرد و یادآور شد: میزبانی ۲۰ میلیون زائر اربعین حسینی تلنگری است تا همدان و عراق خود را برای میزبانی ۲۰۰ میلیون زائر آماده کند چرا که هنوز از تمام عالم برای حضور در اربعین نیامده‌اند.

مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیاء همچنین با تاکید بر اینکه باید نیروهایمان را پشت جبهه دشمن پیاده کنیم چرا که جنگ اقتصادی،   اجتماعی و سیاسی بسیار پیچیده شده است، گفت: مردم همیشه در دفاع از انقلاب آماده هستند اما ما هم باید وظیفه خود را درست انجام دهیم.

وی با بیان اینکه نبرد جدی آخرالزمانی شروع شده است، یادآور شد: همدان در بحث فعالان فرهنگی سرآمد است و باید برای انتقال تجارب و تبادل همه را از سراسر کشور جمع کنیم و به اینجا بیاوریم.  

یکتا با بیان اینکه جنگ نامتقارن شروع شده و باید حساس بود، اظهار داشت: خوشبختانه افرادی به عنوان جبهه فرهنگی خودجوش مردمی در همدان جمع شده‌اند، باید پیش بروید و منتظر مرکز و تریبون نشوید.

مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیاء بیان کرد: باید به دنبال تصرف عقول و قلوب بود.

کد خبر 3895256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha