۱۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۸:۰۶

با عقد قرارداد؛

مرکز سنجش و صلاحیت فنی حرفه ای کردستان به بخش خصوصی واگذار شد

مرکز سنجش و صلاحیت فنی حرفه ای کردستان به بخش خصوصی واگذار شد

سنندج - با عقد قرارداد به صورت اجاره ای مرکز سنجش و صلاحیت فنی حرفه ای استان کردستان به بخش خصوصی واگذار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز سنجش و صلاحیت فنی حرفه ای استان کردستان که پیش از این در اختیار بخش دولتی بود بعد از ظهر روز پنج شنبه ۱۴ یهمن ماه در سالن شهدای گمنام استانداری با عقد قراردادی به بخش خصوصی واگذار شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان در این جلسه با اشاره به اجرای قانون ماده ۲۷ اظهار داشت: در راستای واگذاری طرح‌ های تملک دارایی‌ های سرمایه‌ای استان در بخش فنی و حرفه‌ای در صدد آن هستیم که پروژه هایی را که آماده بهربرداری هستند به بخش خصوصی واگذار کنیم.

سید جمیل احمدی گفت: مرکز سنجش مهارت و صلاحیت فنی و حرفه‌ ای کردستان بعد از انجام دو مرحله فراخوان به صورت اجاره‌ ای به بخش خصوصی واگذار شد.

وی افزود: این پروژه در مساحت هشت هزار متر مربع ساخته شده و ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در چند روز آینده به بهر برداری می رسد.

احمدی گفت: این پروژه دارای دو کارگاه مجهز آی‌ تی، کارگاه‌های انرژی نو، کارگاه طراحی و دوخت است و افتتاح این مرکز زمینه ساز بوجود آمدن اشتغال برای جوانان خواهد بود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان عنوان کرد: امیدواریم که واگذاری این پروژه به بخش خصوصی نقطه عطف و آغازی برای دیگر پروژه های این سازمان باشد و آنها نیز در آینده به بخش خصوصی واگذار شوند.

وی افزود: فعالیت‌ های این پروژه که اکنون واگذار می‌ شود در راستای فعالیت‌ های خود آموزش فنی و حرفه‌ای است و امید است این طرح به الگویی برای سایر استان‌ های کشور تبدیل شود.

گفتنی است، حامد رنجبر رئیس شرکت نت گستر و نایب رئیس اتاق بازرگانی سنندج برنده مزایده مرکز سنجش و صلاحیت فنی حرفه ای استان کردستان شده است.

کد خبر 3895289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha