۱۸ بهمن ۱۳۹۵، ۸:۳۴

برای نخستین بار؛

۱۲ طرح پرورش زعفران در زنجان اجرا شده است

۱۲ طرح پرورش زعفران در زنجان اجرا شده است

زنجان- فرمانده سپاه ناحیه زنجان گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی برای نخستین بار ۱۲ مورد تسهیلات با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیون کشت زعفران اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر،ابوالفضل طهماسبی شامگاه یکشنبه در مراسم افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: سپاه ناحیه زنجان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی  اجرای طرح های مختلف از قبیل پرورش ماکیان، صنایع دستی،پرورش قارچ،دام سنگین و زعفران را با پرداخت تسهیلات بر عهده دارد.

وی اظهار کرد: طی سالجاری برای اولین بار در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی ۱۲ طرح در بخش کشت زعفران در شهرستان زنجان اجرا شده  و در این زمینه ۱۸۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه دو طرح صنایع تبدیلی شامل خشک  کردن انواع میوه ها با اولویت صادرات امروز در زنجان افتتاح شد، گفت: محصول فرآوری شده باید شرایط استاندارد و قابل قبول برای صادرات داشته باشد.

طهماسبی تاکید کرد: هر دستگاه صنایع تبدیلی کشاورزی در هر شیفت قابلیت تولید ۳۵۰ کیلوگرم میوه خشک  را دارد.

وی افزود: طی ۱۰ ماهه سالجاری دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات در شهرستان زنجان در بحث اقتصاد مقاومتی به متقاضیان ارائه شده است که در این راستا برای ۳۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

فرمانده ناحیه سپاه زنجان تصریح کرد: برای عملی شدن اقتصاد مقاومتی در استان سپاه تسهیلات لازم را ارائه می دهد.

کد خبر 3898132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha