۱۸ بهمن ۱۳۹۵، ۸:۳۰

لیگ برتر والیبال؛

همدلی ها جواب داد/هواداران ورامینی به آرزوی خود رسیدند

همدلی ها جواب داد/هواداران ورامینی به آرزوی خود رسیدند

ورامین-با صعود تیم صالحین به مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال، جشن شادمانی در این شهرستان برپا و بار دیگر همدلی و وحدت هواداران ورامین به سود ورزش منطقه تمام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تکلیف تیم های صعود کننده به مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور شامگاه یکشنبه به صورت کامل مشخص شد و تیم صالحین ورامین توانست به همراه هفت تیم دیگر، به مرحله بعدی مسابقات صعود کند.

تیم صالحین ورامین از جمله تیم هایی بود که در این فصل از رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور با مشکلات متعددی مواجه شد و کمتر کارشناسی تصور می کرد که نماینده والیبال ورامین بتواند به مرحله بعدی مسابقات صعود کند.

نتایج ناامیدکننده صالحین ورامین در هفته های نخست دور برگشت لیگ برتر والیبال و ایجاد حواشی های مختلف در اردوی این تیم نظیر جدا شدن سرمربی و چندین بازیکن صالحین، امیدها را برای صعود نماینده والیبال این شهرستان به مرحله پلی آف کمرنگ کرد.

در این میان، همدلی و وحدت هواداران و مسئولان و حضور باشکوه و پرشور مردم ورامین در سالن شهید گلعباسی به منظور تشویق تیم صالحین، بار دیگر نتیجه داد و نماینده والیبال ورامین در عین شایستگی به مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال صعود کرد.

تیم صالحین ورامین در اولین گام از دیدارهای معوقه خود توانست تیم مدعی پارسه تهران را با نتیجه سه بر دو شکست داده و شامگاه یکشنبه به مصاف سایپا برود.

پیروزی مقابل سایپا در ورامین به منزله حضور صالحین در مرحله پلی آف بود و به همین خاطر هواداران فراوانی برای تشویق نماینده والیبال ورامین به سالن شهید گلعباسی آمدند.

تیم صالحین ورامین در یک دیدار سخت و فشرده که بیش از ۱۱۰ دقیقه به طول انجامید، توانست تیم سایپا را با نتیجه سه بر یک شکست داده و صعودی شیرین را به مرحله پلی آف تجربه کند.

صعود صالحین ورامین به مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال نشان داد که در سایه همدلی و وحدت، رسیدن به موفقیت در عرصه های مختلف دور از دسترس نیست و بدون تردید ادامه یافتن این همدلی می تواند زمینه ساز حضور نماینده والیبال ورامین در مرحله پلی آف شود.

احسن الله شیرکوند بازیکن مطرح تیم صالحین ورامین با تقدیر از حمایت های هواداران ورامینی اظهار داشت: هواداران صالحین ورامین مهمترین سرمایه های این تیم هستند که در تمامی مسابقات به حمایت از نماینده والیبال این منطقه پرداختند و صعود صالحین توانست بخشی از محبت هواداران را جبران کند.

کد خبر 3898229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha