۱۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۱۴

از سوی مسئولان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی عنوان شد؛

دستیابی به اهداف سازمان جهاد دانشگاهی با همکاری نخبگان ممکن است

دستیابی به اهداف سازمان جهاد دانشگاهی با همکاری نخبگان ممکن است

تبریز – سرپرست جدید سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی گفت: دستیابی به اهداف برنامه ریزی شده برای این سازمان تنها با یاری، همراهی و همکاری نخبگان ممکن خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم تودیع و معارفه ای که ظهر امروز با حضور مسئولان سازمان مرکزی جهاد دانشگاهی، رییس مجمع نماینگان آذربایجان شرقی و جمعی از اساتید و کارکنان سازمان جهاد دانشگاهی استان در دانشگاه تبریز برگزار شد، سرپرست جدید این سازمان معرفی شد.

در این مراسم «جعفر محسنی» که پیش از این مسئولیت مرکز درمان ناباروری این سازمان را بر عهده داشت، به عنوان سرپرست جدید سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی معرفی و از خدمات ارزنده «نجف قراچورلو» به عنوان رییس سابق جهاد دانشگاهی استان تقدیر شد.

دستیابی به اهداف جهاد دانشگاهی تنها با همکاری نخبگان ممکن است

سرپرست جدید سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی در این مراسم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تلفیق علم جهادی و جهاد علمی در مجموعه جهاد دانشگاهی اظهار داشت: بر همین اساس اقدامات صورت گرفته در دانشگاه تبریز و جهاد دانشگاهی در مسیر نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی بوده و توانسته زمینه ساز تحولات چشمگیر در کشور باشد.

جعفر محسنی با بیان اینکه این مشخصه ا پذیرفتن مسئولیت چنین مجموعه ای را بیش از پیش دشوار می سازد، افزود: ایجاد مرکز درمان ناباروری در استان، راه اندازی شرکت دانش بنیان در قالب مرکز انرژی های تجدیدپذیر و نو، تاسیس مرکز تحقیق طب پزشکی و سلامت سالمندان و نیز احداث ساختمان درمان ناباروری و معالجه کودکان جز برنامه ریزی های جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی تا پایان برنامه ششم توسعه است.

سرپرست جدید سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: دستیابی به اهداف برنامه ریزی شده جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی تنها با یاری، همراهی و همکاری نخبگان ممکن خواهد شد و امیدواریم با همین رویکرد قدم هایی بلندی را در راستای اهداف برنامه ششم توسعه برداریم.

محسنی در پایان با اشاره به اهمیت پژوهشکده توسعه و برنامه ریزی جهاد دانشگاهی استان اظهار داشت: این مرکز تنها پژوهشکده در نوع خود در منطقه شمال غرب کشور است که با تلاش های مدیریت سابق و پس از فراز و نشیب های بسیار دوباره راه اندازی شده و امیدواریم بتوانیم رویکرد حاکم قبلی را در دوره جدید مدیریت جهاد دانشگاهی اذربایجان شرقی تداوم بخشیم.

افزایش سالانه صد درصدی درآمدهای جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی با وجود کاهش هزینه ها

رییس سابق جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه در زمان عهده دار شدن این مسئولیت، جهاد دانشگاهی استان 500 میلیون ریال قرارداد و وضعیت نامناسب مالی داشت، گفت: اکنون این سازمان در حالی وارد دوران مدیریت جدید می شود که عقد قرارداد پروژه هایی به ارزش پنج میلیارد ریال صورت گرفته است.

نجف قراچورلو ادامه داد: علاوه بر این مرکز فناوری سازمان جهاد دانشگاهی نیز که بنا به دلایلی تا مرز نابودی پیش رفته بود، یا 50 میلیارد ریال قرارداد طراحی و ساخت و پژوهشی احیا شده و تا پایان سال پروژه های دیگری به ارزش 15 میلیارد ریال نیز در آن منعقد خواهد شد.

رییس جدید پژوهشکده توسعه و برنامه ریزی جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی با اشاره به بهبود ارتباطات این سازمان با مسئولان استانی خاطر نشان کرد: جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی در نتیجه همین تعامل و بهبود جایگاه به عنوان دبیر ستاد انرژی های تجدیدپذیر و نو استان انتخاب شده است.

وی ایجاد مجتمع آموزشی تحقیقاتی در راستای برنامه ریزی های صورت گرفته برای توسعه زیربنایی جهاد دانشگاهی استان را از دیگر اقدامات صورت گرفته در دوران مدیریت خود برشمرد و گفت: این مجتمع با خرید زمینی به مساحت چهار هزار و 500 متر مربع و با یکصد میلیارد ریال ساخته شده و در اختیار مجموعه جهاد دانشگاهی قرار گرفته است.

قراچورلوتبدیل جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی از واحد به سازمان، بهبود وضعیت درآمدی کارکنان و افزایش سالانه صد درصدی درآمدها در مقابل کاهش هزینه ها را از توفیقات جهاد دانشگاهی استان در سال های اخیر عنوان و تصریح کرد: به دنبال دریافت مجوزهای لازم از سازمان مرکزی و دریافت بودجه مجزا برای پژوهشکده توسعه و برنامه ریزی هستیم تا در در چشم انداز برنامه پنج ساله ششم توسعه در کنار این مجموعه، مرکز مدیریت توسعه را نیز ایجاد کنیم.

گفتنی است در این مراسم قراچورلو که با ریاست سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی خداحافظی کرد، به عنوان رییس پژوهشکده توسعه و برنامه ریزی این سازمان منصوب شد

کد خبر 3898845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha