۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۵:۵۵

معاون وزیر ارتباطات:

۲۵ هزار روستای کشور از خدمات اینترنت برخوردار هستند

۲۵ هزار روستای کشور از خدمات اینترنت برخوردار هستند

دامغان - معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از تحت پوشش بودن ۲۵ هزار روستای کشور به خدمات اینترنت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی راسخ ظهر سه شنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مخابرات دامغان در فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه دولت نگاه ویژه ای به بحث فناوری و اطلاعات داشته و در این راستا برنامه های خوبی را در سطح کشور پیاده کرده است، ابراز داشت: در برنامه پنجم توسعه به حوزه فناوری و اطلاعات توجه خوبی نشده بود و عملا این حوزه از رشد و پیشرفت خوبی برخوردار نبوده است.

وی با اشاره به تصویب ماده واحده در حوزه فناوری و اطلاعات از سوی مجلس شورای اسلامی افزود: تصویب این ماده واحده به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کمک کرد تا بهتر بتواند در این حوزه گام‌های بهتر و موثرتری بردارد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: فاز دوم شبکه ملی اطلاعات و درگاه یکپارچه دولت با هدف ایجاد اشتغال و کمک به رشد و ترقی حوزه فناوری و اطلاعات از اقدامات خوب در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است که در دولت یازدهم زمینه ایجاد و راه اندازی آن فراهم شد.

راسخ در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ظرفیت تلفن در شهر امیریه دامغان هم افزایش پیدا می کند، گفت: تمام تلاش ما بر ارائه خدمات دهی بهتر و مطلوبتر به مردم و دستگاه های اجرایی در بحث تلفن های ثابت، همراه و خدمات اینترنت است و می کوشیم این خدمات بهتر ازگذشته تقویت شود.

کد خبر 3900252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha