۲۱ بهمن ۱۳۹۵، ۱۵:۳۲

نیمه نخست سال آینده؛

راه جدید طالقان از طریق کنارگذر بهره‌برداری می‌شود

راه جدید طالقان از طریق کنارگذر بهره‌برداری می‌شود

طالقان - فرماندار شهرستان طالقان گفت: اداره کل راه و شهرسازی البرز متعهد شده با جذب اعتبارات مربوطه در نیمه نخست سال آتی راه جدید طالقان از طریق کنارگذر را به بهره‌برداری برساند.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی محمدعلی فراهانی در نشست استاندار البرز با اقشار مختلف مردم طالقان که عصر پنج‌شنبه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، بابیان اینکه انقلاب اسلامی بیانگر وحدت و رشادت‌های مردم کشور است‌، اظهار کرد: به‌طورقطع انقلاب اسلامی ایران بدون رهنمودهای امام خمینی(ره) و وحدت ملی به پیروزی نمی‌رسید.

وی با تأکید بر اینکه باید در جهت اعتلای اهداف نظام جمهوری اسلامی تلاش کنیم، افزود: دهه فجر سال جاری در حالی آغاز شد که یکی از بنیان‌گذاران نهضت بزرگ انقلاب اسلامی (آیت‌الله هاشمی رفسنجانی) را از دست دادیم.

فرماندار شهرستان طالقان خاطرنشان کرد: شهرستان طالقان به سهم خود در مبارزه‌های پیش از انقلاب و بعدازآن به‌واسطه مجاهدان نامی، نقش بی‌بدیلی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته است.

وی با اعلام اینکه طی اقدامات انجام‌شده در سال‌های اخیر بخشی از زیرساخت‌های لازم شهرستان برای پیمودن مسیر توسعه فراهم‌شده است، تصریح کرد: ایجاد یک‌راه دسترسی مناسب به مرکز استان خواسته مهم مردم بوده که خوشبختانه این مهم میسر و در ردیف پروژه‌های ملی قرار داده شد.

فراهانی بیان کرد: در سفر اخیر رئیس‌جمهور به استان البرز، راه طالقان جزء پروژه‌های مهم این سفر قرار گرفت و مبلغ موردنیاز برای اتمام آن پیش‌بینی‌شده است.

وی بابیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی البرز متعهد شده با جذب اعتبارات مربوطه در نیمه نخست سال آتی راه جدید طالقان از طریق کنارگذر را به بهره‌برداری برساند، گفت: ابلاغ اخذ پیمانکار برای تونل این مسیر اعلام و بنا است این تونل در مدت‌زمان یک سال مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

به گزارش مهر، عصر امروز پنج‌شنبه ۲۱ بهمن‌ماه، بهسازی و روکش آسفالت محور طالقان به جوستان به طول محور ۱۱.۲۰۰کیلومتر با صرف اعتبار ۴۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 3902366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha