با قابلیت کنترل با تلفن همراه؛

بازوی رباتیک ۵۰۰ دلاری به کمک مهندسان می آید

بازوی رباتیک ۵۰۰ دلاری به کمک مهندسان می آید

به تازگی یک بازوی رباتیک ۵۰۰ دلاری قابل اتصال به رایانه های شخصی طراحی و ساخته شده که می تواند پیشبرد بسیاری از امور مهندسی را تسهیل کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورج، این بازوی رباتیک کاملا قابل برنامه ریزی است و می تواند امور ساده ای مانند برداشتن لیوان نوشیدنی از روی میز و دادن آن به کاربر تا امور پیچیده تری را سازماندهی کند.

بازوی رباتیک یاد شده uArm Swift نام داشته و ساخت شرکت uFactory است. برای ساخت این بازوی رباتیک ۳۰۰ هزار دلار بودجه از شرکت Indiegogo دریافت شده است. بازوی یاد شده در دو قالب استاندارد و حرفه ای طراحی شده و کاملا متن باز و قابل کدنویسی است.

کنترل این بازوی رباتیک هم از طریق نرم افزار تلفن همراه و هم با استفاده از نرم افزار قابل نصب بر روی رایانه های شخصی ممکن است. این بازوی رباتیک برای انجام امور دیگری همچون شناسایی چهره، نصب پنکه و گرفتن آن در برابر صورت کاربر برای خنک کردن وی، نقاشی و رسم فنی، حکاکی با لیزر، لحیم کاری و انجام برخی امور فنی دیگر قابل استفاده است.

قیمت دو مدل این بازوی ربایتک ۴۸۹ و ۸۴۲ دلار خواهد بود و دقت آن برای انجام امور فنی و مهندسی با توجه به نصب حسگرهای متعدد به منظور درک حرکات انسان و امور محوله بالاست.

کد خبر 3903442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha