۲۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۷:۴۵

با شکست بعثت کرمانشاه؛

صعود تیم فوتبال نفت و گاز گچساران قطعی شد

صعود تیم فوتبال نفت و گاز گچساران قطعی شد

گچساران ـ در هفته بیست و چهارم لیگ دسته دوم فوتبال کشور، تیم نفت و گاز گچساران با شکست بعثت کرمانشاه، صعود خود را به مرحله دوم این رقابت‌ها قطعی کرد.

گزارش خبرنگار مهر، عصر جمعه در ورزشگاه شهید بشارت گچساران، دو تیم نفت و گاز گچساران و بعثت کرمانشاه به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه دو بر یک به سود نفتی‌های گچساران به پایان رسید.

تیم نفت و گاز گچساران با این پیروزی، ۴۳ امتیازی شد و در صدر جدول گروه اول این رقابت‌ها، صعود خود به مرحله دوم لیگ دسته دوم را قطعی کرد و نگرانی‌های تماشاگران متعصب گچسارانی را از بین برد.

شاگردان داریوش یزدی در این بازی با یک ترکیب کاملاً هجومی به میدان آمدند و توانستند در دقیقه ۲۰ بازی، نخستین گل نفتی‌ها را توسط علی کرمی در دروازه بعثت کرمانشاه جای دهند.

فشارهای تیم نفت و گاز گچساران در نیمه دوم بازی نیز ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۷۴ بازی، نخستین گل تیم بعثت کرمانشاه به ثمر رسید و پس از تساوی نفتی‌ها، تعویض‌های سرمربی این تیم پاسخ دهد و سهیل صالحی بازیکن تازه‌وارد این تیم توانست در دقیقه ۹۵، گل پیروزی و صعود تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را به ثمر رساند.

به گزارش مهر، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته آینده با تیم برق شیراز به مصاف هم می‌روند؛ این بازی روز چهارشنبه (چهارم اسفند ماه) در شیراز برگزار خواهد شد.

کد خبر 3909683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha