۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۴۲

در همایش ۳۰۰۰ نفری؛

سوگندنامه اعضای مجمع جبهه مردمی انقلاب قرائت شد

سوگندنامه اعضای مجمع جبهه مردمی انقلاب قرائت شد

اعضای مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در سوگند نامه خود تاکید کردند وحدت و انسجام درون جبهه انقلاب را ارج نهاده و از اقدامات وحدت شکن اجتناب می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان برگزاری اولین مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حجت الاسلام رحیمیان رئیس هیئت موسسه جبهه مردمی در حضور بیش از سه هزار نفر از اعضا و نمایندگان اقشار مختلف این جبهه سوگندنامه این جبهه را قرائت کرد.

متن سوگندنامه بدین شرح است:

من بعنوان عضو مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی،  با اعتقاد و ایمان راسخ به خداوند قادر متعال در برابر قرآن مجید و در پیشگاه شهیدان انقلاب به ذات اقدس الهی سوگند یاد میکنم که دوشادوش برادران و خواهرانم در این جبهه تمام توان خود را برای پاسداری از انقلاب اسلامی و ترویج و تعمیق گفتمان انقلاب و مکتب امام خمینی و اندیشه های مقام معظم رهبری و ادامه راه شهیدان به کار بندم و از تلاش و مبارزه برای اجرای فرامین معظم له و خدمت به مردم و محروم و مستضعفان و رفع فقر و فساد و تبعیض و تحقق عدالت و پیشرفت کشور عزیزمان ایران و مبارزه مستمر با ظلم و ظالم دمی نیاسم.

وحدت و انسجام درون جبهه انقلاب را ارج نهم و از هرگونه اقدام وحدت شکن و مخالف مبانی رهبری و اصول و ارزش های اسلامی و اخلاقی و آنچه در مرامنامه جبهه منعکس است اجتناب نمایم.

کد خبر 3915263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha