۷ اسفند ۱۳۹۵، ۱۳:۳۵

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:

کشف محموله ۱۰ میلیارد ریالی گوشی قاچاق در کرمانشاه

کشف محموله ۱۰ میلیارد ریالی گوشی قاچاق در کرمانشاه

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ازکشف محموله تلفن همراه قاچاق به ارزش ۱۰میلیارد ریال خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۴۱۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار منوچهر امان اللهی امروز شنبه در جمع خبرنگاران از کشف محموله ۱۰ میلیارد ریالی گوشی قاچاق در کرمانشاه خبر داد.

وی گفت: عوامل یگان امداد شهرستان کرمانشاه حین گشت زنی در محور سنندج- کرمانشاه به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک وبه آن دستور توقف دادند اما راننده با انجام حرکات مخاطره آمیز و بی توجه به ایست پلیس به مسیر خود ادامه داد.

امان الهی افزود: با اقدامات ویژه پلیسی خودروی موردنظر متوقف و در بازرسی از آن ۳۹۶ دستگاه گوشی تلفن همراه فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف و راننده خودرو دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

 این مقام ارشد انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: متهم ۳۱ ساله اهل و ساکن کرمانشاه در بازجویی های پلیسی اعتراف کرده  که این محموله را از مرزهای غربی به مقصد استان های مرکزی کشور بارگیری کرده است.

سردار امان اللهی با اشاره به اینکه کارشناسان حوزه قاچاق کالا ارزش این محموله را ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، گفت: متهم دستگیر شده به همراه اقلام مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۴۱۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف شده است و بیش از یک هزار و ۸۰۰ نفر نیز در این زمینه دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شده اند.

کد خبر 3916811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha