۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۲۵

دامادی مطرح کرد:

چهره کشور با سوءمدیریت در مسابقات بین‌المللی خدشه دار می شود

چهره کشور با سوءمدیریت در مسابقات بین‌المللی خدشه دار می شود

عضو فراکسیون ورزش مجلس اعتقاد دارد بهره گیری مناسبی از حامیان مالی برای برگزاری مسابقات داخلی و بین المللی در کشور نمی‌شود و مسئولان باید توجه بیشتری به تعامل با بخش خصوصی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد دامادی ضمن انتقاد از عدم توجه مسئولان عرصه ورزش به بهره‌گیری درست از حامیان مالی برای برگزاری مسابقات داخلی و بین المللی در کشور، گفت: امروزه توجه به اقتصاد ورزش در رویدادهای مختلف به امری مهم تبدیل شده و کشورهای موفق دنیا از این ابزار بهره مناسبی می‌برند.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه بودجه دولت برای حمایت مناسب از ورزشکاران و رشته‌های مختلف کافی نیست، اظهار کرد: بنابراین باید به سمت تعامل با بخش خصوصی و استفاده از حامیان مالی حرکت کرد. این مهم در حالی مطرح می‌شود که هنوز نتوانسته‌ایم از ظرفیت موجود در این بخش نیز درست استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی ظرفیت خوبی برای میزبانی مسابقات بین المللی و جهانی دارد، افزود: به عنوان مثال چهلمین دوره مسابقات شطرنج قهرمانی زنان جهان در کشورمان در حال برگزاری است اما فدراسیون شطرنج کشورمان به دلیل برنامه ریزی نادرست، هنوز نتوانسته اعتبار مناسب برای بخش جایزه نقدی مسابقات را فراهم کند که این امر نشان دهنده عدم توجه به تعامل با حامیان مالی است.

دامادی ضمن بیان اینکه وزیر ورزش و جوانان باید نسبت به مشکل پیش آمده در خصوص برگزاری مسابقات شطرنج قهرمانی زنان جهان در کشورمان پاسخ دهد، تصریح کرد: نمی‌توان با سوء مدیریت در برگزاری مسابقات بین المللی چهره کشور را خدشه دار کرد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پیشرفت در عرصه ورزش صرفا منوط به فراهم کردن زیرساخت‌ها نیست، به خانه ملت خاطرنشان کرد: باید بستر مناسب برای تشویق سرمایه‌گذاران برای ورود به عرصه‌های مختلف ورزشی و برگزاری مسابقات فراهم شود زیرا تحقق چنین سیاستی منجر فراهم شدن تجهیزات و البته برگزاری مناسب و به موقع مسابقات می‌شود.

کد خبر 3917881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha