۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۷:۰۹

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

توزیع ۱۰۰ هزار اقلام تبلیغاتی با هدف ارائه ظرفیت های استان

توزیع ۱۰۰ هزار اقلام تبلیغاتی با هدف ارائه ظرفیت های استان

یاسوج- مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۰۰ هزار عدد اقلام تبلیغاتی در راستای ارائه ظرفیت های استان به گردشگران در نوروز ۹۶ آماده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود باقری بعد از ظهر دوشنبه در جلسه کارگروه حقوق شهروندی افزود: این اقلام  در موضوع معرفی و اطلاع رسانی در رابطه با ظرفیت های استان  آماده شده است.

باقری با بیان اینکه  این اقلام تبلیغاتی در راستای معرفی استان و با هدف و محتوای  راهنمایی گردشگر، تلفن های ضروری، جاذبه های گردگشری، میراث تاریخی و بازارچه های صنایع دستی تهیه  شده اند عنوان کرد: برنامه ریزی های مختلفی برای استقبال از گردشگران نوروزی انجام شده است.

باقری با اشاره به ارائه خدمات ستاد سفر در طول سال گفت: این ستاد برنامه ها و فعالیت های ویژه ای برای نوروز اجرا می کند.

وی افزود: میراث فرهنگی به عنوان دبیر کارگروه ستاد سفر وظایفی را مشخص کرده و برنامه ریزی های برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران انجام می دهد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به آماده سازی زیرساخت های لازم برای میزبانی از گردشگران  اشاره کرد و اظهار داشت: آماده سازی اردوگاه های واگذار شده به بخش خصوصی در حال انجام است.

باقری افزود: برخی اردوگاه ها که به بخش خصوصی واگذار نشده اند نیز باید برای میزبانی آماده شوند.

باقری از  برگزاری جلسه با متولیان اردوگاه های خصوصی خبر داد و بیان کرد: در این جلسه نسبت به آماده سازی نماز خانه ها و ... تذکر داده شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: از محل اعتبارات سفر ریاست جمهور ۵ میلیارد تومان برای ایجاد ۴ پارک اسکان در شهرهای یاسوج، گچساران، دهدشت و سی سخت در نظر گرفته شد.

وی افزود: با تخصیص ۱ میلیارد تومان برای سرویس های بهداشتی و مکان هایی که مشکلاتی در حوزه آن ها وجود داشت امید است مشکلات این بخش نیز حل شود.

باقری اظهار کرد: ۱۵ سرویس بهداشتی بین راهی به مراکز خدمات رفاهی بین راهی و راهدارخانه ها واگذار شد تا خدمات دهی بهتری  در این حوزه انجام شود.

کد خبر 3919086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha