۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۸:۴۲

وزیر ورزش و جوانان:

اقتصاد ورزش شکوفا می‌شود

اقتصاد ورزش شکوفا می‌شود

ساری- وزیر ورزش و جوانان گفت: با توسعه اقتصاد ورزش شاهد مشارکت و سرمایه‌گذاری بیشتری در این حوزه خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود سلطانی فر عصر دوشنبه در نشست با هیئت های ورزشی استان مازندران اظهار داشت: با بهره برداری مناسب از فضاهای ورزشی سهم مردم از امکانات افزایش می یابد.

وی عنوان کرد: سه سال پیش مقام معظم رهبری، نسخه اقتصاد مقاومتی را برای حل مشکلات اقتصادی کشور ترسیم کردند و در آن اصول و مبانی ترسیم شد تا کشوربرابر تهدیدات داخلی و خارجی بایستد و حرکت روبه توسعه خود را ادامه دهد.

وی افزود: شاه بیت اقتصاد مقاومتی، استفاده بهینه از منابع و ظرفیت های کشور برای افزایش ضریب بهره وری است و باید بتوانیم در ابعاد مختلف به گونه عمل کنیم تا جبران عقب ماندگی های گذشته شود.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: باید امکانات ورزشی را برای استفاده بهینه مردم فراهم کنیم و اکنون بیشتر دانشگاه های کشور دارای فضاهای مناسب ورزشی مناسب هستند و در بخش ورزش کارگری نیز امکانات خوبی داریم.

سلطانی فر ادامه داد: اقدامات گسترده ای برای تامین امکانات مورد نیاز ورزشی مردم انجام شده است و در مجموع، نیروهای مسلح، آموزش و پرورش، شهرداری ها و ادارات مختلف امکانات خوبی برای توسعه ورزش قهرمانی و همگانی ایجاد کرده اند.

وی اظهار داشت: ما باور داریم که کشور در ۳۸ سال گذشته مورد تهاجمات مختلف قرار گرفته است و برای اینکه دستاورد خوبی داشته باشیم موفق شدیم در حوزه بین المللی و در زمینه برجام با رویکرد مناسب به توفیق دست یابیم.

وی عنوان کرد: موفق شدیم تهدیدهای سخت را پشت سر گذاریم و ورود به عرصه هسته ای را به دنیا ثابت کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ۳۰ میلیون جوان در سن ورود به بازارکار و رشد قرار دارند اظهار داشت: باید از توان و ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنیم زیرا اقتصاد ورزش، بزرگ است.

وی افزود: سازو کار مناسبی برای فعالیت بخش خصوصی در حوزه ورزش فراهم شده است و باید زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی در ورزش ایجاد شود و بنا داریم اقتصاد ورزش را در سال های آینده مهیا کنیم تا سبب ترغیب فعالیت بخش خصوصی شود.

سلطانی فر تصریح کرد: خوشبختانه در مازندران ظرفیت های خوبی و امیدوارکننده ای وجود دارد و ثبات و آرامش موجود آینده خوبی را برای استان رقم می زند.

وی با بیان اینکه زیرساخت خوبی برای توسعه مازندران وجود دارد گفت: با برطرف شدن موانع سرمایه گذاری، تعامل خوبی بین ما و مراکز اقتصادی دنیا در حال انجام است و در سال های آینده شاهد رشد اقتصادی خواهیم بود.

کد خبر 3919208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha