۱۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۲۹

بخشدار پاپی مطرح کرد:

مشکل آنتن دهی تلفن همراه در منطقه گردشگری آبشار «بیشه»

مشکل آنتن دهی تلفن همراه در منطقه گردشگری آبشار «بیشه»

خرم آباد - بخشدار پاپی از مشکل آنتن دهی تلفن همراه در منطقه گردشگری آبشار «بیشه» در خرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا فرشادی صبح چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان خرم آباد در سخنانی بر ضرورت ساماندهی مناطق گردشگری آبشار بیشه، نوژیان و هفت چشمه تاکید کرد و اظهار داشت: راههای منتهی به این مناطق گردشگری نیازمند ساماندهی و بازسازی هستند.

وی با بیان اینکه در تعطیلات نوروز امسال بیش از هفت هزار مسافر از این مناطق بازدید کردند گفت: این در حالیست که هنوز با گذشت سه سال و همچنین هفت مصوبه برای ساماندهی اینترنت این مناطق گردشگری اقدام خاصی صورت نگرفته است.

بخشدار پاپی همچنین به مشکل آنت دهی تلفن همراه در آبشار بیشه بیان داشت: زمانی که ظرفیت مسافران در این منطقه گردشگری زیاد می شود متاسفانه ما با مشکل آنت دهی تلفن همراه در این منطقه مواجه می شویم.

فرشادی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکل آب آشامیدنی در برخی از روستاهای بخش پاپی عنوان کرد: در ایام تابستان سالجاری ما با قطعی هفت تا هشت ساعته آب در روستاها مواجه بودیم که می طلبد شرکت آب و فاضلاب روستایی اقدامات لازم را برای جلوگیری از این موضوع در تابستان سال آینده داشته باشد.

وی گفت: همچنین در مسیر روستای «سنگ تراشان» به «کشور» ۲۲ روستا وجود داشته که در ایام زمستان و بارش برف راه ارتباطی آنها مسدود می شود و باید اقدامات لازم برای جلوگیری از این امر صورت گیرد.

کد خبر 3920827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha