۱۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۸:۱۳

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود:

۵۰میلیون تومان برای کمک به هیئت های ورزشی شاهرود تخصیص یافت

۵۰میلیون تومان برای کمک به هیئت های ورزشی شاهرود تخصیص یافت

شاهرود-رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود بابیان اینکه مصوبات خوبی در دیدار با وزیر ورزش و جوانان منظور شده است، گفت: ۵۰میلیون تومان برای کمک به هیئت های ورزشی شهرستان تخصیص یافت.

مجید محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به درباره دیدار اخیر وزیر ورزش و جوانان باهمراهی نماینده مردم شاهرود و میامی در تهران درباره بندها و موصوبات این سفر، ابراز داشت: ۵۰میلیون تومان برای کمک به هیئت های ورزشی شهرستان های شاهرود و میامی منظور شد که ۳۰میلیون تومان آن تخصیص یافت و وزیر ورزش و جوانان دستور داد که این مبلغ طی دو ماه آینده به حساب واریز شود.

وی افزود: تخصیص پایگاه قهرمانی در شهرستان به مبلغ ۲۰۰میلیون تومان درخواست و ایجاد خانه های ورزش روستایی به مبلغ ۲۰۰میلیون تومانی درنظر گرفته شد وهمچنین ایجاد خانه جوانان به عنوان محلی که تشکل های مردم نهاد بتوانند به صورت دفتر مشترک از این فضا استفاده کنند نیز در دستور کار قرار گرفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود با بیان اینکه در دیدار با وزیر ورزش و جوانان مجموعه زمین فوتبال، تکمیل استخر و ایجاد یک سالن هزار نفری در شهرستان میامی نیز مطرح شد، ابراز داشت: در این دیدار برای سالن هزار نفری موافقت نشد ولی برای استخر و زمین فوتبال مقرر شد کارشناسانی از سوی وزیر برای بررسی موضوع را پیگیری کنند تا در دستور کار قرار گیرد.

محمدی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضرعملیات زمین فوتبال شهرستان میامی زهکشی وجدول گذاری آن انجام شده است این زمین به آموزش و پرورش تعلق دارد که با توجه به امکانات کم این امادگی را اعلام کردند تا در اختیار ورزش و جوانان قرار گیرد و ورزش و جوانان امکانات آن را تجهیزخواهد کرد و در حال حاضر نیز برای سالن نیمه تمام این شهرستان رایزنی ها با سپاه و آموزش و پرورش در حال پیگیری است.

وی افزود: درخواست بهسازی و تعمیرات استادیوم تختی و شهید اکبری در مجموع حدود سه میلیارد تومان هزینه دارد که این امر با وزیر ورزش و جوانان مطرح شد در موافقت نامه های مبادله شده بین وزارت ورزش و جوانان اعتبار و یا ردیف اعتباری برای این موضوع وجود ندارد یعنی هیچ پولی وزارت نمی تواند برای تعمیر و بازسازی اماکن ورزشی در استان ها هزینه کند لذا باید از طریق کمیته تملک دارایی و برنامه ریزی استان این مبلغ پیش بینی شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود همچنین بیان داشت: سالن ورزشی سه هزارنفری شاهرود اگر در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد از محل یک میلیارد تومانی که وزارات ورزش از اعتبارات ملی برای آن دیده است جایگزین تعمیرات و بازسازی استادیوم تختی خواهد شد

محمدی ادامه داد: مجموعه ۱۵هزار نفری فاز اول آن شامل فقط زمین چمن مصنوعی فوتبال، پیست دومیدانی، روشنایی و۳۰۰ الی۴۰۰متر شامل رختکن، سرویس بهداشتی و فضای سرپوشیده مدیریت این مجموعه است که وزارت ورزش و جوانان مجاب شد در کنار فاز اول سکوی تماشاگر به اندازه پنج هزار نفری را نیز ایجاد کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود همچنین ابراز داشت: وزارت ورزش و جوانان از حدود دوسال گذشته تصمیم گرفت که همه اماکن های ۱۵هزار نفری سراسر کشور که به بهره برداری نرسیدند و عملیات اجرایی ان به کندی پیشرفت دارد تبدیل به پنج هزار نفری کنند و آنهایی که پنج هزارنفری هستند به هزار نفر تبدیل شود که در حال حاضرپروژه پنج هزارنفری دامغان و پروژه پنج هزار نفری گرمسار به هزار نفر تبدیل شده اند.

محمدی در ادامه تصریح کرد:مقرر شد تا استادیوم ۱۵هزارنفری شاهرود فاز یک آن همراه با تکمیل سکوی پنج هزار نفری باشد که این نسبت به سایر شهرستان های دیگر قابل اهمیت و بهتر بود.

وی افزود: برای اضافه کردن سکوی پنج هزار نفری حداقل دو الی پنج میلیارد دیگر اعتبار نیاز دارد که قرار شد شاهرود در دستور کار قرار گیرد که در حال حاضر کارگاه فعال و زمین فوتبال هم در مرحله آماده سازی زیرساخت ها است با توجه به اینکه در تعهدات گنجانده شده بود به نظر می رسد طی شش ماهه اول سال آینده بتوان از زمین فوتبال و پیست دومیدانی آن استفاده کرد ولی سکوی پنج هزار نفری در سال ۹۶تامین اعتبار خواهد شد.

کد خبر 3922847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha