۱۶ اسفند ۱۳۹۵، ۹:۲۶

عباس نظری راد:

نمایشگاه قرآن کریم، آئینه تمام نمای فعالیت های قرآن کریم کشور است

نمایشگاه قرآن کریم، آئینه تمام نمای فعالیت های قرآن کریم کشور است

مدیرکل ارتباطات و هماهنگی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خوشحالیم بعد از گذشت ربع قرن از فعالیت های نمایشگاه قرآن، با یک نمایشگاه موفق و بالنده روبرو هستیم.

اولین نشست تخصصی سازمان ها و نهادهای دولتی با موضوع بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و با حضور نمایندگان سازمان ها و نهادهای دولتی به ریاست عباس نظری راد مدیرکل ارتباطات و هماهنگی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یکشنبه ١٥ اسفندماه برگزار شد.

در این جلسه که با حضور نمایندگان سازمان ها و نهادهای دولتی به منظور شرکت در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار شد، عباس نظری راد مدیر کل هماهنگی و ارتباطات معاونت قرآن و عترت ضمن تشکر از حضور نمایندگان سازمان ها و نهادهای دولتی اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی دقیق و منسجم شاهد حضور فعال دستگاه های اجرایی کشور در نمایشگاه بیست و پنجم باشیم.

وی ضمن برشمردن ماموریت های معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه تبلیغ و ترویج، گفت؛ نمایشگاه قرآن کریم، آئینه تمام نمای فعالیت های قرآن کریم کشور است و خوشحالیم بعد از گذشت ربع قرن از فعالیت های نمایشگاه قرآن، با یک نمایشگاه موفق و بالنده روبرو هستیم.

نظری راد افزود: در سال گذشته ١٥ سازمان و نهاد دولتی در نمایشگاه بیست و چهار حضور داشته که مجموع فعالیت های آن، در ٣ هزار متر مربع به نمایش درآمد. وی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار امیدواریئ کرد با اختصاص فضای بیشتر پاسخگوی مخاطبین در حوزه های تخصصی باشیم.

مدیر کل هماهنگی و ارتباطات در بخش پایانی صحبت های خود لزوم اختصاص فضای نمایشگاهی بیشتر را برای حضور پررنگ دستگاه های دولتی خواستار شد و گفت: نمایشگاه امسال با رایزنی های صورت گرفته در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد و با تمهیدات صورت گرفته در صدد هستیم فضای بیشتری نسبت به سال گذشته را به این امر اختصاص دهیم.

در ادامه این جلسه نمایندگان هر یک از سازمان ها و ارگان های دولتی به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در امر برگزار ی هر چه باشگوه تر نمایشگاه بیست و پنجم پرداختند.

کد خبر 3924486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha