۱۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۰۷

مدیر کل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

خدمات رسانی سیار به نقاط گردشگری فاقد امکانات در نوروز ۹۶

خدمات رسانی سیار به نقاط گردشگری فاقد امکانات در نوروز ۹۶

یاسوج- مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمات رسانی سیار به نقاط گردشگری فاقد امکانات در نوروز ۹۶ انجام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود باقری پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: شعار استان برای نوروز ۹۶ ، کهگیلویه و بویراحمد مقصد جدید گردشگری کشور انتخاب شده است.

باقری با بیان اینکه برای همه استان ها شعار نوروزی تعریف شده است تاکید کرد: با توجه به حضور گردشگران داخلی و خارجی در دو سال اخیر در استان و صحبت های رئیس جمهور در رابطه با اینکه محور توسعه استان گردشگری است شعار استان برای نوروز ۹۶ کهگیلویه و بویراحمد مقصد جدید گردشگری کشور نام گذاری شد، و به سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور اعلام شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان از برگزاری جشن های نوروزی با رویکرد نوروزگاه متفاوت در سطح شهرستان ها خبر داد و اظهار داشت: ایجاد فضای پر نشاط با محوریت آیین های نوروزی، جشن های باستانی نوروزی، نمایش آداب و رسوم مردم استان به گردشگران، ایجاد نمایشگاه صنایع دستی در ورودی تمام شهرستان های استان، برپایی غرفه استقبال و برپایی نماز جماعت در اردوگاه ها از مهمترین برنامه های نوروزی است.

باقری با اشاره به خدمات رسانی سیار به نقاط گردشگری فاقد امکانات گفت: خدمات مورد نیاز در مناطقی مانند(سرنجل کل) در جاده یاسوج- اصفهان  به گردشگران ارائه می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با بیان اینکه برنامه های متفاوتی در کنار دیگر  برنامه های گردشگری برای نوروز ۹۶ در دستور کار قرار دارد گفت: ایجاد کتابخانه های سیار در کنار غرفه های صنایع دستی در ورودی شهرها از جمله این برنامه ها است.

کد خبر 3924561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha