۱۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۶:۵۳

نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی:

وزارت آموزش و پرورش نقش اساسی در توسعه ورزش همگانی دارد

وزارت آموزش و  پرورش نقش اساسی در توسعه ورزش همگانی دارد

زنجان-نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: وزارت آموزش و پرورش نقش مهم و اساسی در توسعه ورزش همگانی دارد و باید به این بخش توجه ویژه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا کمانه ظهر چهارشنبه در مجمع عمومی سالیانه هیئت ورزش‌های همگانی استان زنجان افزود: هر رشته‌ ورزشی که از مقبولیت عمومی برخوردار نباشد، نمی‌تواند به موفقیتی دست یابد.

وی ادامه داد: باید برای رسیدن به این مهم از ظرفیت علاقه‌مندی مردم در ورزش همگانی استفاده کنیم. همچنین بحث آموزش را نیز باید مبنا قرار دهیم؛ چرا که بدون توجه به این مهم، در گام‌های بعدی که شامل توسعه، قهرمانی و حرفه‌ای است، موفق نخواهیم بود.

نایب‌رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی با بیان اینکه اصل کار ورزش‌های همگانی، کار فرهنگی است، افزود:  اصل کار ورزش‌های همگانی، مباحث فرهنگی است و  با توجه به این اصل، معتقدیم هنجارها باید در این عرصه رعایت شده و پیوست فرهنگی برای فعالیت‌ ورزش‌های همگانی یک ضرورت انکارناپذیر است.

نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: وزارت آموزش و  پرورش نقش مهم و اساسی در توسعه ورزش همگانی دارد و باید به این بخش توجه ویژه شود.

کمانه افزود: آموزش و پرورش به‌عنوان یکی از ارکان مهم در توسعه ورزش‌های همگانی است و خوشبختانه حضور مؤثر نماینده آموزش و پرورش در مجمع سالیانه هیئت ورزش‌های همگانی استان زنجان، حاکی از تعاملی است که بین این مجموعه و آموزش و پرورش استان وجود دارد.

وی ادامه داد:  با توجه به ظرفیت غنی که در مدارس برای حضور در این عرصه سراغ داریم، امیدواریم هیئت استان بتواند در این زمینه موفق ظاهر شود.

نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی افزود: استفاده از ظرفیت شهرستان‌ها می‌تواند باعث بالندگی هیئت ورزش‌های همگانی در سطح استان شود، به همین خاطر نباید از این ظرفیت غافل بود، هر چند نمایندگان شهرستان در این جلسه گلایه‌هایی در زمینه مباحث مالی داشتند که باید در این راستا نیز به گونه‌ای عمل کنیم که کم‌ترین نگرانی‌ها وجود داشته باشد.

کمانه گفت: هیئت ورزش‌های همگانی استان زنجان یکی از هیئت‌های موفق در سطح کشور به‌شمار می‌رود و بی‌تردید این موفقیت‌ها در سایه تلاش و تعامل اعضای هیئت به دست آمده که امید می‌رود این روند همچنان ادامه داشته باشد.

کد خبر 3927139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha