۱۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۸:۲۷

با حضور وزیر ورزش و جوانان؛

استادیوم ورزش و جوانان قوچان افتتاح شد

استادیوم ورزش و جوانان قوچان افتتاح شد

قوچان ـ با حضور وزیر ورزش و جوانان، استادیوم ۵۰۰۰ نفری سردار شهید نور علی شوشتری قوچان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، استادیوم ورزش و جوانان قوچان عصر امروز افتتاح شد. این استادیوم در قسمتی از پارک نشاط قوچان در بلندی های شهر (تپه مزرج) ساخته شده که تاکنون برای آن ۱۱ میلیارد تومان هزینه شده و با شکل استاندارد و تاسیسات لازم به بهره برداری رسیده است.

مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش وجوانان عصر چهارشنبه در مراسم افتتاح این استادیوم ورزشی اظهار کرد: ورزشگاه قوچان دارای زمین فوتبال استاندارد با چمن مصنوعی، پیست دو و میدانی ٦ خطه خاک آجر، سامانه صوتی، سامانه روشنایی با میزان هر دکل ۶۵۰ لوکس نور، جایگاه وی.آی.پی به تعداد ۱۰۰ نفر، جایگاه خبرنگاران و سامانه های گرمایش مرکزی و اطفای حریق است. 

وی تصریح کرد: چهار هزار پروژه ورزشی نیمه تمام کشور از سالهای گذشته تاکنون باقی مانده که برای اتمام آنها ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

سلطانی فر افزود: در بخش استادیوم ورزشی ۱۵ هزار نفری تعداد ۲۰ پروژه از سال گذشته داریم که ۱۶ استادیوم به بهره برداری رسیده است.

وی در ادامه بیان کرد: تلاش داریم که در دوماه آینده ۴ استادیوم باقی مانده نیز به بهره برداری برسد .

وزیر ورزش و جوانان به تلاش جهت مدیریت توزیع حداقل منابع با بهره وری بیشتر اشاره کرد و گفت: با تلاش مجلس ودولت در برنامه اقتصادی ششم از ۲۷ صدم درصد ۹ درصد ارزش افزوده برای توسعه بخش ورزش جهت مشکلات جوانان انجام شود.

وی ادامه داد: با تلاش دولت و مجلس در قالب برنامه پنج ساله ششم توسعه ردیف بودجه ای به بخش ورزش اختصاص یافت و تا سال آینده ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به بودجه ورزش در کشوراضافه می شود.

سلطانی فر افزود: ۷۵ درصد از این مبلغ به صورت توزیع استانی ویژه پروژه های نیمه تمام خواهد بود تا بتوان در دو یا سه سال آینده مشکلات بخش ورزش کشور را کاهش داد.

کد خبر 3927341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha