۱۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۱۱

دریادار صفاری:

سپاه در حراست از منابع طبیعی ایفای نقش می کند

سپاه در حراست از منابع طبیعی ایفای نقش می کند

فرمانده دانشگاه افسری امام حسین (ع) گفت: سپاه از سال ۱۳۹۱ به صورت متمرکز و هدایت شده در سراسر کشور اقدام به ایفای نقش در امر حراست از منابع طبیعی و کاشت درخت کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، دریادار پاسدار مرتضی صفاری فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع)، در همایش روز درخت کاری سپاه در دانشگاه افسری امام حسین(ع)   حراست از منابع طبیعی و کاشت درخت  را یکی از موضوعات مورد توجه سپاه عنوان و تصریح کرد:سپاه از سال ۱۳۹۱ به صورت متمرکز و هدایت شده در سراسر کشور اقدام به ایفای نقش در این امر مهم کرده که بحمد الله درخت کاری در سالهای گذشته توسعه یافته و استمرار خواهد داشت.

 وی افزود: دانشگاه افسری امام حسین(ع) در سالهای اخیر  ۶۷۰هکتار از اراضی شمال خاوری تهران را تحت پوشش فضای سبز قرار داده است.

دریادارصفاری اضافه کرد: امسال ۲۳۰ هکتار در حوالی اتوبان بابایی درخت کاری شده است و این اقدام با همکاری جهاد کشاورزی و شهرداری تهران انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه همه مردم باید در توسعه فضای سبز و درخت کاری همت کنند، گفت: در دین اسلام بسیار تاکید بر کاشت درخت و توسعه فضای سبز شده است و با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب، پاسداران و بسیجیان وارد این عرصه شده و موفق عمل کرده اند.

کد خبر 3927836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha