۱۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۵:۴۵

آیت الله نوری همدانی:

اتحاد مسلمانان مانع ضربه دشمنان می‌شود

اتحاد مسلمانان مانع ضربه دشمنان می‌شود

قم - یکی از مراجع تقلید گفت: مسلمانان هراندازه وحدت و اتحاد داشته باشند دشمن کمتر به آنان ضربه می‌زند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله العظمی حسین نوری همدانی ظهر پنج‌شنبه در دیدار سفیر ایران در عراق که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: مسلمانان باید وحدت و اتحاد داشته باشند تا دشمن ضربه‌ای نزند. هر زمان که دشمنان به ما ضربه زده‌اند به دلیل اختلاف میان مسلمانان بوه است.

وی به سفیر ایران در عراق توصیه کرد که سعی کنید اتحاد مسلمانان در ایران و عراق بیش از گذشته شود و افزود: در عراق زائران بسیار زیادی از ایران سالانه حضور می‌یابند که لازم است امکانات رفاهی آنان به خوبی فراهم شود.

کشور ایران به عراق توجه خاصی دارد

استاد سطوح عالی حوزه با تأکید بر اینکه کشور ایران به عراق توجه خاصی دارد و دلیل آن واضح است،‌ گفت: عراق مملکت خاص شیعیان است و در جریان فتح موصل کمک ایران و کار حشد الشعبی‌ها موفقیت بزرگی بود که حاصل شد.

وی افزود: نیروهای مردمی عراق توانستند در عملیات موصل موفق شوند و در این میان باید مراقب بود که تکفیری‌ها و داعش فرار نکنند و خود را به سوریه برسانند.

آیت الله نوری همدانی ابراز کرد: شما به عنوان سفیر ایران در عراق می‌توانید در ایجاد وحدت بیشتر میان مسلمانان بیشتر تلاش کنید تا دشمن نتواند از اختلاف مسلمانان سوء استفاده کند.

وی در پایان تصریح کرد: فتح موصل را به شما تبریک می‌گویم و امید داریم تمامی نواحی عراق به همین گونه آزاد شود.

کد خبر 3927876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha