۲۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۹:۱۳

مدیرکل دفتر توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای کشور:

آمایش ورزشی در همه استانها اجرا می‌شود/استعدادسنجی ۶ هزار ورزشکار

آمایش ورزشی در همه استانها اجرا می‌شود/استعدادسنجی ۶ هزار ورزشکار

یزد ـ مدیرکل دفتر توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای کشور از اجرای طرح آمایش ورزشی به منظور شناسایی استعدادهای برتر ورزشی در سطح کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رامین طباطبایی در جشنواره استعدادیابی همگانی در ورزشگاه ۶ هزار نفری شاهدیه اظهار داشت: طرح آمایش ورزشی در رشته های مختلف ورزشی در استان‌ها برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در کل کشور شش هزار نفر استعدادسنجی شدند، افزود: استعدادسنجی در رده های سنی پایین می تواند به درخشش ورزش کشور در سال‌های آینده در میادین بین المللی کمک کند.

طباطبایی، آموزش را از مؤلفه های مهم در امر استعدادسنجی دانست و بیان کرد: استعدادسنجی به منظور غربال کردن افراد برای ارائه آموزش‌های مورد نیاز به آنها در رشته های ورزشی تخصصی آنها انجام می شود.

مدیرکل دفتر توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای کشور با اشاره به اجرای موفق این طرح در استان یزد بیان کرد: امسال فاز نخست این طرح در یزد اجرا شد و ۸۰۰ نفر معرفی شدند و و در فازهای بعدی، رشته های ورزشی و آمار ورزشکاران افزایش می‌یابد.

طباطایی اظهار امیدواری کرد: استان‌های مختلف کشور بتوانند این طرح را به طور کامل و به درستی اجرا کنند تا بتوانیم در رشته های مختلف ورزشی و در همه رده های سنی ورزشکاران دارای دانش روز تربیت کنیم.

کد خبر 3928657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha