۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۵۳

رئیس کمیسیون معماری شورای شهر همدان:

پارک «مهارت و خلاقیت» در همدان احداث می‌شود

پارک «مهارت و خلاقیت» در همدان احداث می‌شود

همدان - رئیس کمیسیون معماری، شهرسازی و فنی عمرانی شورای شهر همدان گفت: پارک «مهارت و خلاقیت» در همدان احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس و اعضای کمیسیون معماری، شهرسازی و فنی عمرانی شورای شهر همدان ظهر یکشنبه به همراه شهردار منطقه یک و ۴ و کارشناسان از پروژه های پیشنهادی سال ۹۶ شهرداری مناطق یک و چهار بازدید و مشکلات عمرانی این مناطق را مورد بررسی قرار دادند.

رئیس کمیسیون معماری، شهرسازی و فنی عمرانی شورای شهر همدان در این بازدید از احداث پارک «مهارت و خلاقیت» در همدان خبر داد.

حمیدرضا طبی مسرور گفت: این پارک جزو پروژه های اولویت دار شهرداری منطقه یک است و در مساحتی حدود ۱۴ هزار متر مربع احداث خواهد شد و هم اکنون در مرحله طراحی قرار دارد.

طبی مسرور با بیان اینکه عملیات اجرایی احداث پارک «مهارت و خلاقیت» از اوایل سال ۹۶ شروع خواهد شد، اضافه کرد: در این پارک مهارتهای مختلف برای کودکان و کودکان معلول جسمی حرکتی در نظر گرفته شده است.

طبی مسرور اجرای پروژه های توسعه فناوری اطلاعات، لگه گیری و آسفالت سطح شهر، جدول گذاری بلوار کولاب، پیاده روسازی خیابان شکریه، اصلاح هندسی و بهبود ترافیک، رنگ آمیزی جداول، خط کشی معابر و بهسازی علائم در منطقه را از جمله طرح های پیش بینی شده شهرداری منطقه یک برشمرد.

وی عنوان کرد: همچنین ترمیم پارک مردم در راستای بازسازی و توسعه پارکها و فضای سبز، تجهیز و نگهداری تاسیسات مبلمان شهری، پیاده راه سازی میدان امام(ره) و بازسازی ساختمان اداری از دیگر طرح های اولویت دار منطقه یک است که در سال ۹۶ اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: احداث پارکینگ در محوطه ۴۸ هکتاری ارم در حوزه حمل ونقل و بهبود عبور و مرور شهری  نیز جزو پروژه های با اولویت نخست سال ۹۶ منطقه یک شهرداری است.

رئیس کمیسیون معماری، شهرسازی و فنی عمرانی شورای شهر همدان همچنین در بازدید از محل اجرای طرح های پیشنهادی منطقه چهار شهرداری همدان افزود: دیوار کشی و پوشش رودخانه های فرهنگیان و منوچهری، ادامه پوشش رودخانه ابوذر، روکش و لکه گیری آسفالت، زیرسازی معابر نیز از پروژه های اولویت دار منطقه چهار است.

طبی مسرور اضافه کرد: همچنین جدول گذاری در سطح منطقه بلوارهای نامجو، معلم، آیت الله نجفی، تفکیکی رنجبران، الغدیرو خرد و تکمیل فرهنگسرای علی آباد، ادامه ساخت پارک فدک، ترمیم پارک شهرک الوند و ادامه پارک عقیل از دیگر طرح های اولویت نخست شهرداری منطقه چهار است که در سال آیند اجرا می شود.

کد خبر 3930393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha