۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۱۱

دادستان شهرستان پردیس خبر داد؛

۱۲۰ نفر در پارتی شرق تهران دستگیر شدند

۱۲۰ نفر در پارتی شرق تهران دستگیر شدند

پردیس- دادستان شهرستان پردیس از دستگیری ۱۲۰ نفر در پارتی شبانه خبر داد و افزود: این پارتی بزرگترین پارتی شبانه شرق استان تهران بود که منهدم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر فتاحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پیگیری ها و رصد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی در شرق تهران در یک عملیاتی که با هماهنگی قضایی دادستانی صورت گرفت طی یک عملیات هماهنگ شده و ورود به یک مکانی که تبدیل به مکان لهو و لعب برخی جوانان فریب خورده شده بود تعدادی جوان به صورت مختلط دستگیر شدند.

وی افزود: از رصدهای سپاه و نیروی انتظامی در مبارزه با شبیخون فرهنگی تشکر می کنم، این بزرگترین پارتی شرق استان تهران در سال جاری و با حضور  ۱۲۱ نفر بوده است که علاوه بر رقص و پایکوبی اقدام به شرب خمر نیز کرده اند.

فتاحی اضافه کرد: این جرایم جزو جرایم شبیخون فرهنگی است، جوانانی که هیچگونه محرمیتی با جنس مخالف ندارند تا پاسی از شب در مکان هایی معلوم الحال اقدام به چنین مواردی می کنند و مزاحم ساکنین آن منطقه نیز می شوند.

وی افزود: در این اقدامات آسایش عمومی را با سر و صدا جریحه دار می شود و قطعا دستگاه قضایی در اجرا قانون برخوردی شدید با این افراد می کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس با توصیه به خانواده ها گفت: خانواده ها بدانند استعمارگر پیر بنیان خانواده ها را هدف قرار داده و این پارتی ها حاصل همین شبیخون ها است، قطعا خانواده مشکلی دارد که نمی داند دختر خانواده با سن زیر ۲۷ سال بیرون خانواده و بدون هیچ نظارتی هستند.

وی اظهار داشت: این پارتی توسط تیم های مافیایی شبکه های اجتماعی برپا شده بود و ارتباط بین این جوان ها از طریق مافیای موجود در شبکه های اجتماعی بوده است.

کد خبر 3933421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha