۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۵:۰۶

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

انتخابات یک مسئله ملی و حاکمیتی است/ لزوم همکاری دستگاه ها

انتخابات یک مسئله ملی و حاکمیتی است/  لزوم همکاری دستگاه ها

یاسوج- معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:انتخابات یک مسئله ملی و حاکمیتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، فتاح محمدی بعد از ظهر چهار شنبه در جلسه شورای اداری استان افزود: در مدت باقی مانده تا زمان انتخابات مهمترین اولویت برگزاری انتخابات متناسب با شرایطی است که نظام به دنبال آن است.

محمدی با بیان اینکه انتخابات دستاوردها و پیامدهایی در سطح داخلی و بین المللی دارد تاکید کرد: انتخابات به عنوان آبروی نظام است و دنیا چشم به انتخابات ما دوخته است و ما نیز به اهمیت آن واقف هستیم.

محمدی گفت: ماده ۲۱ قانون انتخابات ریاست جمهوری و ماده ۶۷ و ۸۶ شوراهای اسلامی شهر و روستا بر این موضوع تاکید دارند که تمام امکانات دستگاه ها شامل نیروی انسانی، تجهیزات، خودرو و وسایل بر اساس نیاز فرمانداران و ستاد انتخابات در اختیار مجموعه برگزار کننده قرار گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار افزود: لازم است دستگاه ها کمک کنند که بتوانیم در کمال آرامش، امنیت، سلامت و مشارکت حداکثری متناسب با شأن نظام انتخابات را برگزار کنیم.

محمدی با اشاره به اینکه مسئله آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان جدی است اظهار کرد: شرایط در برخی نقاط استان سخت است و لازم است با نظارت ها و فعالیت ها ی لازم نسبت به کنترل وضعیت اقدام کرد و شرایط امن و سالم برای مردم استان و گردشگران ایجاد کرد

کد خبر 3933543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha