۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۲۰:۱۵

بسکتبال باشگاههای غرب آسیا – اردن؛

پتروشیمی حریف شیمیدر در مرحله نیمه نهایی شد

پتروشیمی حریف شیمیدر در مرحله نیمه نهایی شد

تیم بسکتبال پتروشیمی با پیروزی در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات باشگاههای غرب آسیا حریف شیمیدر در مرحله نهایی این رقابت ها شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی مسابقات بسکتبال باشگاههای غرب آسیا که در اردن جریان دارد، از ساعت ١٨:٣٠ شامگاه چهارشنبه میان دو تیم پتروشیمی و المینا عراق آغاز شد که طی آن و در پایان ۴ کوارتر رقابت، بازیکنان پتروشیمی موفق به شکست ۹۶ بر ۷۷ حریف خود شدند.

پتروشیمی که در مرحله مقدماتی مقابل الریاضی لبنان شکست خورده بود و دیدار برابر رام الله فلسطین و نفت آبادان را با برتری خود تمام کرده بود، با کسب پیروزی در این دیدار به عنوان دومین تیم راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال باشگاههای غرب آسیا شد.

پیش از این و در اولین دیدار مرحله یک چهارم نهایی مسابقات، شیمیدر با غلبه بر رام الله فلسطین سهمیه حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کرده بود. بدین ترتیب دو تیم پتروشیمی و شیمیدر در مرحله نیمه نهایی مسابقات باشگاههای غرب آسیا فردا رودروی هم قرار می گیرند.

در ادامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی مسابقات بسکتبال باشگاههای غرب آسیا تا دقایقی دیگر نفت آبادان به مصاف ساجس لبنان می رود. برنده این بازی حریف الریاضی لبنان در مرحله نیمه نهایی خواهد شد. الریاضی که در گروه اول مرحله مقدماتی صدرنشین شد، در مرحله یک چهارم نهایی با قرعه استراحت روبرو است.

هفدهمین دوره مسابقات بسکبتال باشگاههای غرب آسیا که از روز یکشنبه در امان اردن آغاز شد، جمعه با برگزاری دیدارهای نهایی به‎ پایان می رسد. سه تیم این رقابت ها از سه کشور صاحب سهمیه آسیا خواهند شد.

 

کد خبر 3933844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha