داعش در ویدئویی به زبان فارسی ایران را تهدید کرد!

شناسهٔ خبر: 3940095 -
گروه تروریستی داعش که شکستهای سنگینی را در عراق و سوریه متحمل شده در ویدئویی به زبان فارسی ایران را تهدید کرده است!

به گزارش خبرگزاری مهر، گروه داعش که اخیرا شکستهای زیادی را در موصل متحمل شده در این ویدئو به گمان خود در تلاش برای تحریک اهل سنت ایران است.

در این ویدئو که با تحریفی از تاریخ ایران زمین همراه است اطلاعات غلطی از تاریخ ایران تا دوره صفویه و بعد از آن پهلوی و سرانجام جمهوری اسلامی ایران ارائه می دهد.

داعش در این ویدئو تلاش کرده تا به گمان خود اهل سنت ایران را تحریک کند و به آنچه جهاد نامیده و به ناامنی در ایران تحریک کند.

داعش در این ویدئو با ادعاهایی مضحک مدعی است که حکومت ایران همواره در حال کشتن اهل سنت است و آنها باید حقوق خود را احقاق کنند.

ادعاهای مضحک داعش تا فتح ایران در این ویدئو ادامه یافته است.

لازم به ذکر است گروه داعش اخیرا شکستهای سنگینی را در عراق و در موصل و در سوریه متحمل شده است و دستگاه تبلیغاتی داعش با این ویدئو سعی دارد تا این شکستها را به نوعی جبران کند.

برچسب‌ها

نظرات

  • ۱۳۹۶-۰۱-۰۸ ۰۰:۱۱
    حتی ارباب بزرگتان هم نمیتواند هیچ غلطی بکند.شماها خیلی کوچکتر از این گنده گوییها هستید.
  • ۱۳۹۶-۰۱-۰۸ ۰۲:۳۸
    برو بخواب بچه جون ایران ایران هست و نه سرزمین افراد ترسو
  • ۱۳۹۶-۰۱-۰۸ ۰۵:۰۳
    عجب ولی این موضوعی است بسیارخطرناک
  • ۱۳۹۶-۰۱-۰۸ ۰۶:۴۶
    هیچ غلطی نمیتونن بکنن این کثافت های انسان نما. ملعون ها اگر جرات دارین به مرزهای ما نزدیک بشین تا ببینید جوونهای این سرزمین چطور مادرتون رو به عزاتون مینشونن. ایران یعنی شیعه و سنی کنار هم
  • ۱۳۹۶-۰۱-۰۸ ۱۷:۵۳
    جوک سال
  • ۱۳۹۶-۰۱-۰۸ ۱۹:۴۰
    بدبخ شدیم رفت ..حالا میگین چه کار کنیم
  • ۱۳۹۶-۰۱-۰۸ ۲۲:۱۲
    شتر در خواب بیند پنبه دانه.
  • ۱۳۹۶-۰۱-۰۸ ۲۳:۲۵
    فقط به گردان از ارتش ما براشون کافیه.ولی اینقد شعر میگن.
  • ۱۳۹۶-۰۱-۰۸ ۲۳:۲۸
    ببین امریکا که هی میگفت گرینه نظامی رو میزه هیچ غلطی نکرد شما که نا خون کوچکشم نیستین
  • ۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۰۰:۴۸
    یه دونه از سردوشی های حاج قاسم از کلللل هفت نسل پس و پیش خودتون خونواده هاتون سنگینتره.... هشت سال تو این مملکت خون دادیم، خاک ندادیم... حالا تو میخوای بیایی فتح کنی؟؟؟؟!!!
  • ۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۰۱:۲۸
    چرتو پرت میگن... من خودم سربازم تو مرز.احدی از ترسش نمیتونه نزدیک مرز ما بشه. زنده باد ایران همه سربه سر تن به کشتن دهیم به ازآنکه میهن به دشمن دهیم.
  • ۱۳۹۶-۰۱-۰۹ ۱۰:۳۳
    داعش و امثال داعش خسته نشدید انقدر حرف میزنید .جرات دارید بیایید جلو...
  • ۱۳۹۶-۰۱-۱۱ ۱۳:۲۴
    همه تونوبه درک واصل میکنیم .

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 8 =