۱۱ فروردین ۱۳۹۶، ۱۵:۲۰

رئیس پلیس‌راه خراسان شمالی اعلام کرد:

محدودیت‌های ترافیکی محورهای خراسان شمالی در روزهای پایانی نوروز

محدودیت‌های ترافیکی محورهای خراسان شمالی در روزهای پایانی نوروز

بجنورد- رئیس پلیس‌راه خراسان شمالی با اشاره به ایام پایانی تعطیلات نوروزی و افزایش تردد، محدودیت‌های ترافیکی اعمال‌شده در محورهای این استان را اعلام کرد.

سرهنگ علیرضا حسین زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این محدودیت برای تردد خودروهای سنگین از فردا شنبه ۱۲ فروردین‌ماه در محور فاروج-جنگل گلستان اعمال می‌شود و تا ۱۴ فروردین ادامه دارد.

حسین زاده تصریح کرد:  تردد تریلر، کامیون و کامیونت، غیر از کامیون‌های دارای مواد فاسدشدنی و سوخت در روزهای محدودیت ترافیکی، ممنوع است.

وی بابیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی در روزهای تعیین‌شده از ساعت ۸ لغایت ۲۴ در تمام محورهای اصلی خراسان شمالی اعمال خواهد شد، افزود: همچنین در محور بجنورد_اسفراین نیز ۱۴ فروردین ۹۶، این محدودیت وجود دارد.

وی با اشاره به شرایط جوی خراسان شمالی در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی، نسبت به لغزنده بودن سطح جاده‌های استان و ضرورت رعایت قوانین از سوی رانندگان هشدار داد.

رئیس پلیس‌راه خراسان شمالی عنوان کرد: طی دو روز آینده بارش باران در غالب نقاط استان پیش‌بینی‌شده که ضروری است رانندگان و مسافران مدیریت زمان در طول سفر را در نظر داشته و با رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب، سفری ایمن را برای خود و سایر هم‌وطنان رقم بزنند.

کد خبر 3941929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha