۱۶ فروردین ۱۳۹۶، ۱۱:۴۱

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان:

طرح آب‌رسانی به شهر بروجرد ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

طرح آب‌رسانی به شهر بروجرد ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

خرم‌آباد- مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان لرستان گفت: طرح آب‌رسانی به شهر بروجرد از پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا میرزایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد شرکت آب منطقه ای لرستان در دولت تدبیر و امید اظهار داشت: اتمام و آبگیری تعداد چهار سد مروک، ایوشان، حوضیان و رودبار لرستان با حجم ذخیره ۴۲۰ میلیون متر مکعب در سال از جمله اقدامات صورت گرفته در استان است.

وی به اتمام ساخت شبکه آبیاری خان آباد و افتتاح در هفته دولت سال ۹۵ که شامل ۶ ایستگاه پمپاژ و ۱۶۰۰ هکتار شبکه آبیاری درجه ۱ و ۲ اصلی اشاره کرد و افزود: همچنین ایستگاه پمپاژ فیض آباد با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد که میزان هزار هکتار آن با حضور دکتر شریعتمداری معاون اجرایی ریاست جمهوری افتتاح شد از جمله اقدامات شرکت آب منطقه ای لرستان است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان لرستان از پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی در تامین و انتقال آب به دشت جایدر خبر داد و گفت: اکنون ساختمان ایستگاه پمپاژ مرکزی، خط انتقال فولادی دوخطه به طول ۱۸۵۰ متر، کانال های انتقال بطول ۹۷۰۰ متر و شبکه اصلی و فرعی به میزان ۸۰۰ هکتار در این خط انتقال ساخته شده اند.

میرزایی به پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی در طرح تکمیلی آبرسانی به شهر ازنا که در حال حاضر ۲۱ کیلومتر خط انتقال آن احداث شده است اشاره کرد و ادامه داد: پکیج موقت تصفیه آب شهر ازنا به ظرفیت ۸۰ لیتر برثانیه ساخته شده، مخزن ۵۰۰۰ متر مکعبی بتنی احداث شده و تصفیه خانه دائم به ظرفیت ۲۶۰ لیتر در ثانیه با ۸۵ درصد پیشرفت آماده است.

وی با بیان اینکه طرح آبرسانی به شهر بروجرد از پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی برخوردار است، تصریح کرد: در این رابطه ۲ مخزن ۱۰ و ۲ هزار متر مکعبی ذخیره آب احداث شده است.

کد خبر 3945068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha