۲۱ فروردین ۱۳۹۶، ۸:۵۱

سروش حسین‌جانی در گفتگو با مهر:

«آنها باز می گردند» را به ونیز می‌فرستم/ حادثه برای ۴ جوان

«آنها باز می گردند» را به ونیز می‌فرستم/ حادثه برای ۴ جوان

کارگردان «آنها باز می گردند» اعلام کرد این فیلم ۲۲ دقیقه ای برای حضور در جشنواره ونیز آماده می شود.

سروش حسین جانی کارگردان فیلم کوتاه «آنها باز می گردند» در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پایان فیلمبرداری این فیلم ۲۲ دقیقه ای گفت: پیش تولید این پروژه ۱۵ روز به طول انجامید و فیلمبرداری آن قبل از پایان سال ۹۵ آغاز و به مدت سه روز ادامه داشت. این فیلم در حال حاضر در مراحل پس از تولید قرار دارد که به زودی به پایان می رسد.

وی ادامه داد: تدوین و تروکاژ «آنها باز می گردند» توسط محمد تیموری به زودی به پایان می رسد همچنین موسیقی این فیلم توسط علیرضا اسحاق زاده در حال ساخت است.

این کارگردان در پایان تاکید کرد: در تلاش هستیم تا این فیلم در جشنواره های بین المللی شرکت کند، در همین راستا طی روزهای آینده برای حضور در جشنواره فیلم ونیز اقدام می کنیم.

در خلاصه داستان «آنها باز می گرددند» آمده است: چهار جوان در مسیر سفر خود به حادثه ای می رسند که سال ها پیش یکبار دیگر آن را تجربه کرده بودند.

از جمله عوامل این فیلم کوتاه می توان به تهیه کننده: احسان قنبری، کارگردان: سروش حسین جانی، مدیر صدابرداری: محمد شاهوردی، مدیر فیلمبرداری: مهدی ایل بیگی، مدیر تولید: سعید دلاوری، طراح گریم: محمود پور محمود، گروه کارگردانی: حسین محبی، ابراهیم شیری، عکاس: حدیث مظفری، مجری طرح: نسیم پور سلیم، تدوین و تروکاژ: محمد تیموری، نویسندگان: سید حسین متولیان، سروش حسین جانی، بازیگران: حسین مهری، میثاق جمشیدی، پویان درزی، محمد فرزانه و حسام الدین آریان فر اشاره کرد.

کد خبر 3945388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha