۱۹ فروردین ۱۳۹۶، ۱۹:۵۵

رمضان قدیروف:

تهاجم آمریکا به سوریه پاداشی سخاوتمندانه برای تروریستهای سوری بود

تهاجم آمریکا به سوریه پاداشی سخاوتمندانه برای تروریستهای سوری بود

رئیس‌ جمهور جمهوری خودمختار چچن در پیامی، تهاجم آمریکا به پایگاه هوائی «الشعیرات» واقع در جنوب شرقی استان حمص در سوریه را پاداشی سخاوتمندانه برای تروریست‌ ها در سوریه دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «این سِربیا»، «رمضان قدیروف» (Ramzan Kadyrov) رئیس جمهور جمهوری خودمختار چچن در اظهاراتی در حساب کاربری خود در شبکه اینستاگرام، تجاوز نظامی روز گذشته آمریکا به پایگاه هوائی «الشعیرات» واقع در جنوب شرقی استان حمص در سوریه را «پاداشی سخاوتمندانه» به تروریست های داعش در سوریه توصیف کرد.

در پیام اینستاگرامی «رمضان قدیروف» در این باره آمده است: خون غیر نظامیانی که به وسیله موشک های آمریکایی به سوریه ریخته شد، پاداشی سخاوتمندانه برای تروریست‌ های داعش به شمار می‌ آید. ارتش «بشار اسد» رئیس‌ جمهور سوریه در این حملات، ۱۰ فروند جنگنده خود را از دست داد و لذا مسیر برای تروریست‌ ها هموارتر شد.

وی ادامه داد: غربی‌ ها چشمان خود را بر نقض آشکار قوانین بین‌ المللی بسته‌ اند.

قدیروف تصریح کرد: جهان در مخالفت با اقدامات آمریکا اعتراض نکرد و پارلمان اروپا هم که به کوچکترین مسأله در روسیه واکنش نشان می‌ دهد، هم اکنون سکوت اختیار کرده است.

لازم به ذکر است، آمریکا روز گذشته به بهانه ادعائی حملات شیمیایی سوریه در منطقه «خان شیخون» واقع در حومه استان ادلب در شمال غربی سوریه، با کشتی‌ های جنگی خود در دریای مدیترانه حملات موشکی را علیه پایگاه هوائی «الشعیرات» واقع در جنوب شرقی استان حمص در سوریه به انجام رساند.

کد خبر 3947893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha