۲۱ فروردین ۱۳۹۶، ۱۸:۳۴

نماینده ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس مطرح کرد؛

فوت ۳۵ نفر در ورامین به دلیل توقف پروژه‌های جاده‌ای دولت

فوت ۳۵ نفر در ورامین به دلیل توقف پروژه‌های جاده‌ای دولت

پیشوا- نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس، رکود و توقف پروژه‌های عمرانی دولت در این منطقه را موجب وارد آمدن خسارات مالی به مردم و فوت ۳۵ نفر دانست.

سید حسین نقوی حسینی، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پروژه های عمرانی ورامین، پیشوا و قرچک با رکود و توقف مواجه شده و یا به کندی پیش می رود و برخی از این پروژه ها خسارت های جانی و مالی فراوانی به مردم این سه شهرستان وارد کرده است.

وی اضافه کرد: توقف و کندی اجرای پروژه تعریض جاده ورامین به آبباریک در دولت یازدهم تاکنون جان ۲۰ نفر را در این منطقه گرفته و توقف و کندی اجرای پروژه تعریض جاده ورامین به جواد آباد در دولت یازدهم نیز تاکنون ۱۵ نفر قربانی گرفته است.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی توقف اجرای کمربندی جنوبی شهرستان قرچک و توقف اجرای پروژه اتصال شهرستان پیشوا به آزاد راه قم- گرمسار در دولت یازدهم را مورد اشاره قرار داد و افزود: کندی اجرای پروژه بسیار مهم مترو تهران به قرچک، ورامین و پیشوا که دولت قول داده و متعهد شده بود در سال ۹۵ آن را به اتمام برساند نیز یکی از معضلات موجود مردمی در این سه شهرستان است.

نقوی حسینی اظهار داشت: توقف کامل اجرای سه پروژه ورزشگاه ۵ هزار نفری در شهرستانهای ورامین، پیشوا و قرچک در چهار سال دولت یازدهم و توقف کامل اجرای منطقه ویژه اقتصادی شهرستان ورامین علیرغم داشتن مصوبه دولت و طی مراحل قانونی در این دولت نیز از مواردی است که کم لطفی های دولت محترم به مردم این منطقه را نشان می دهد.

کد خبر 3949833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha