۲۵ فروردین ۱۳۹۶، ۱۴:۲۹

در چهارمین روز ثبت نام ها؛

کواکبیان نامزد انتخابات ریاست جمهوری شد/ پوششی نیستم

کواکبیان نامزد انتخابات ریاست جمهوری شد/ پوششی نیستم

دبیرکل حزب مردم سالاری پس ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: با بزرگان اصلاحات مشورت کردم و گفتند هیج منعی نیست. ما پوششی نیستیم و آمده ایم و بناست تا آخر هم بایستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی کواکبیان نماینده مجلس شورای اسلامی با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

وی تاکید کرده که گزینه پوششی برای روحانی نیست و تا اخر ثبت نام ها در رقابت ها حضور دارد.

کواکبیان پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: امیدورام انتخابات پرشوری در ۲۹ اردیبهشت امسال شاهد باشیم. هر چه میزان مشارکت مردم بیشتر باشه در روابط بین الملل و سیاست خارجی بهتر می توانیم عمل کنیم.

وی تاکید کرده که گزینه پوششی برای روحانی نیست و تا اخر ثبت نام ها در رقابت ها حضور دارد.

نماینده مردم تهران مجلس شورای اسلامیادامه داد: گفتمان دولت یازدهم گفتمان اصلاح طلبانه نیست و رئیس دولت بارها این مساله را مطرح کرده و پرچم اصلاحات باید برافراشته شود.

کواکبیان گفت: هدف دیگر بنده این است که به مردمسالاری به مفهوم واقعی کلمه و بویژه بحث تحزب در کشور کمک کنیم.

نماینده مردم تهران مجلس شورای اسلامی در واکنش به ثبت نام رئیس دولت های نهم و دهم افزود: بعد از پریروز انگیزه من برای ورود به این عرصه قویتر شد.

وی ادامه داد: کشور با ۳۰ درصد برنامه می چرخد و به ۷۰ درصد آن دولت ها عمل نکرده اند. تقویت امید مردم به آینده کشور هدف دیگر من است.

کواکبیان با بیان اینکه نام دولت من دولت اخلاق است و در گذشته هم این مسئله را گفته ام، گفت: خود را وقف خدمت به مردم، ترویج دین و اخلاق می کنم. می خواهیم کشور الگو باشد و باید به اخلاق توجه کنیم.

وی با بیان اینکه مگر می‌شود گفتمان اصولگرایی با ۷ یا ۸ کاندیدا بیاید اما اصلاح طلبان هیچ کاندیدایی نداشته باشند در خصوص تایید صلاحیتش گفت:اگر میرسلیم تایید شود من هم حتما تایید می‌شوم چون ایشان حزبی است و من هم حزبی هستم.

نماینده مردم تهران مجلس شورای اسلامی گفت: قانون انتخابات ریاست جمهوری افتضاح است. در قانونی که ۷ سال است در مجمع تشخیص خاک میخورد محدودیت سنی و مدرک پیش بینی شده است.  

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا بهتر نبود از کاندیداهای اصلاح طلب حمایت کنید،  گفت: با بزرگان اصلاحات مشورت کردم و گفتند هیج منعی نیست. ما پوششی نیستیم و آمده ایم و بناست تا آخر هم بایستیم.

کد خبر 3952355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha