۲۷ فروردین ۱۳۹۶، ۱۵:۱۹

رئیس هیئت دو و میدانی قم در گفتگو با مهر خبر داد؛

کسب ۴ مدال توسط نمایندگان قم در مسابقات دو و میدانی کشور

کسب ۴ مدال توسط نمایندگان قم در مسابقات دو و میدانی کشور

قم - رئیس هیئت دو و میدانی استان قم از کسب ۴ مدال توسط نمایندگان قم در مسابقات دو و میدانی آغاز فصل کشور خبر داد.

علی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات دو و میدانی آغاز فصل قهرمانی کشور به عنوان اولین رویداد ورزشی رسمی دو و میدانی ایران در بخش مسابقات، در شیراز به کار خود خاتمه داد و تیم دو و میدانی قم در پایان در رده هفتم مسابقات قرار گرفت.

وی افزود: دو و میدانی کاران قمی در این مسابقات موفق به کسب ۴ مدال شدند که این مدال‌ها در مواد ۲۰۰ متر، ۴۰۰ متر و پرش با نیزه و همچنین رشته پیاده روی به دست آمد و اگر از بخت و اقبال بلندتری برخوردار بودیم و ورزشکاران ما دقت بیشتری داشتند شایستگی کسب مدال‌های بیشتری داشتیم.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: محمد رضا فریدی دو و میدانی کار جوان و جویای نام قم در مسابقات ۲۰۰ متر توانست مدال برنز را از آن خود کند در حالی که این دو و میدانی کار جوان سال گذشته، در مسابقات جوانان آسیا شرکت کرده بود.

رضایی بیان داشت: رضا ملک پور دیگر جوان شایسته دو و میدانی قم نیز در ماده ۴۰۰ متر موفق به کسب مدال نقره شد در حالی که این دو و میدانی کار در ماده ۲۰۰ متر نیز می‌توانست مدال کسب کند که با بدشانسی از مدال محروم ماند.

وی عنوان کرد: علیرضا نوروزی دیگر مدال آور نقره قم در این رقابت‌ها بود که در پرش با نیزه صاحب مدال نقره شد و در ماده پیاده روی نیز حامد زهدی غلامی که از استان قم در این رقابت‌ها حضور یافته بود به مقام سوم رسید.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم تصریح کرد: تیم قم با کسب ۲۳ امتیاز در این مسابقات روی سکوی هفتم کشور قرار گرفت البته محمد حسین اسکندری در این رقابت‌ها در پرتاب وزنه موفق به کسب مدال نشد و میلاد دریساوی نیز برای تیم خوزستان مسابقه داد.

کد خبر 3953891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha