۲۷ فروردین ۱۳۹۶، ۱۲:۴۲

در مسابقات قهرمانی دو و میدانی بزرگسالان کشور؛

دونده های استان کرمانشاه ۱۱ مدال رنگارنگ کسب کردند

 دونده های استان کرمانشاه ۱۱ مدال رنگارنگ کسب کردند

کرمانشاه- رئیس هیئت دوومیدانی شهرستان کرمانشاه گفت: تیم دو و میدانی استان کرمانشاه در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان کشور عنوان نائب قهرمانی و ۱۱ مدال کسب کردند.

حسین امیری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: تیم دو و میدانی استان کرمانشاه در رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی بزرگسالان کشور که به میزبانی شیراز برگزار شد، عنوان نائب قهرمانی را از آن خود کردند.

رئیس هیئت دوومیدانی شهرستان کرمانشاه با اشاره به کسب ۱۱ مدال طلا از سوی دو و میدانی کاران استان در این مسابقات گفت: تیم استان با ترکیب هفت نفره در این رقابت‌ها حاضر شد.

امیری با بیان اینکه حسین کیهانی در ۳۰۰۰ متر مانع قهرمان این رقابت‌ها شد، افزود: همچنین کیهانی در ماده ۱۵۰۰ متر نیز عنوان سوم و نشان برنز بدست آورد.

وی با بیان دیگر نتایج دو میدانی کاران استان کرمانشاه در این رقابت ها گفت: پژمان یارولی در ماده ۸۰۰ متر نائب قهرمان شد و محمد ماهیدشتی در ۴۰۰ متر آزاد عنوان سوم و گردن آویز برنز را بدست آورد.

امیری اضافه کرد: آرمین سبحانی دیگر دونده کرمانشاهی در ۱۱۰ متر مانع مقام سوم و نشان برنز کسب کرد، اما در بخش دو امدادی تیمی در چهار در چهارصد متر آرمین سبحانی، سعید حیدری، محمد مظهری و محمد ماهیدشتی به مقام سوم رسیدند.

رئیس هیئت دوومیدانی شهرستان کرمانشاه بیان کرد: همایون همتی دیگر دونده استان در این رقابت‌ها عنوان نائب قهرمانی و مدال نقره ماده های ۳۰۰۰ متر و ۱۵۰۰ متر را بدست آورد.

وی سیف الله ابراهیمی را مربی تیم استان کرمانشاه عنوان کرد و گفت: محمد چشمه زار، احسان طهماسبی و مرتضی ناظمی متاسفانه از همراهی تیم استان در این مسابقات باز ماندند و در صورت حضور این سه ورزشکار عنوان قهرمانی از آن کرمانشاه می شد.

کد خبر 3954164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha