۲۷ فروردین ۱۳۹۶، ۱۵:۵۴

سال گذشته؛

۱۴۰۰ واحد مسکن مددجویی در استان بوشهر احداث و تعمیر شد

۱۴۰۰ واحد مسکن مددجویی در استان بوشهر احداث و تعمیر شد

بوشهر - مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از احداث و تعمیر ۱۴۰۰ واحد مسکن مددجویی در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از کمیته امداد، احمد لطفی در جلسه با شورای مدیران کمیته امداد، اظهار داشت: احداث، تعمیر، بازسازی و بهسازی مسکن مددجویان شهری و روستایی یکی از اولویت های خدمات کمیته امداد به مددجویان تحت حمایت است.

لطفی با بیان اینکه ایجاد سرپناه و ساخت مسکن مددجویان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این نهاد است، گفت: سال گذشته هزار و ۴۰۰ واحد مسکن مددجویان شهری و روستایی تحت حمایت کمیته امداد استان به ارزش ۱۲۷ میلیارد ریال تعمیر و احداث شد.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از این واحد های مسکونی با همکاری سپاه انقلاب اسلامی و کمیته امداد ساخته شده است، افزود: در سال گذشته احداث هزار و ۱۲۱ واحدهای مسکونی روستایی با مشارکت سپاه در دستور کار قرار گرفت که تاکنون عملیات احداث ۶۱۰ واحد مسکونی آن آغاز شد و ۴۸۱ واحد آن تکمیل و به مددجویان تحویل شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر، قیمت تمام‌شده برای هر واحد مسکونی را به طور میانگین ۳۵۰ میلیون ریال عنوان کرد که این هزینه که هزینه‌ها با مساعدت کمیته امداد، بسیج سازندگی، خیّران و آورده مددجویان تامین شده است.

لطفی همچنین یادآور شد: دریافت پروانه ساخت و انشعابات آب، برق و گاز برای ساختمان های مددجویی مطابق مصوبه مجلس شورای اسلامی رایگان بوده و مددجویان با معرفی کمیته امداد به ادارات مربوطه از تسهیلات رایگان برای دریافت انشعابات برخوردار می شوند.

وی خاطرنشان کرد: ساخت مسکن، اشتغال و ایجاد بسترهای مناسب خودکفایی مددجویان، از مهم‌ترین اولویت‌های کاری کمیته امداد است و امیدواریم با مشارکت همگانی، همکاری و همراهی مردم استان و خیران، گام‌های موثری در پیش‌برد اهداف کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان برداشته شود.

کد خبر 3954453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha