۲۸ فروردین ۱۳۹۶، ۱۲:۲۶

با حضور هنرمندان؛

محفل طنازان در شهر شنبه برگزار شد

محفل طنازان در شهر شنبه برگزار شد

دشتی- محفل طنازان با حضور هنرمندان و شاعران به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در فرهنگسرای امید شهر شنبه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دشتی صبح دوشنبه با تقدیر از حمایت و همراهی حوزه هنری بوشهر، فرهنگسرای امید شنبه و انجمن ادبی طلوع این شهر خاطرنشان کرد: ویژگی‌های هنر انقلاب چه در شکلی که تا به امروز رخ داده و چه در وجه آرمانی آن دغدغه‌های انسانی دارد.

حمید زارعی افزود: برگزاری محفل طنازان و توسعه برنامه های فرهنگی توسط حوزه هنری در سراسر استان کار ارزشمند و قابل تحسینی است.

وی اضافه کرد: رویکرد خوبی که از سال‌ها پیش در حوزه هنری نسبت به طنز وجود داشته باعث شده امروز استعدادهای خوبی در عرصه طنز ظهور کنند.

هادی اخلاقی بخشدار شنبه اظهار داشت: از تلاش و حمایت مدیران حوزه هنری بوشهر، فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی و فرهنگسرای امید در برگزاری این برنامه پرنشاط قدر دانی می‌شود.

وی افزود: تنها چیزی که می‌تواند رمز بقای تفکر هنر انقلاب در پروسه جهانی سازی فرهنگی باشد عنصر هنر است.

وی اضافه کرد: طنز به شدت از خاصیت ویروسی برخوردار است و به سرعت در جامعه منتشر می‌شود و دامنه انعطاف طنازی آنقدر بالاست که به راحتی با هر موضوعی می‌تواند همپوشانی پیدا کند.

اخلاقی ادامه داد: از آن جا که هنر شیدایی حقیقت است هنرمند طنز پرداز نیز باید واقعیت های جامعه را با عنصر طنز بیان کند.

در ادامه معصومه خدادادی، سید اسماعیل بهزادی، غلامرضا ابراهیمی، خلیل آزمون، محمد ابراهیمی، کاظم عارف و ابراهیم ابراهیمی به شعر خوانی پرداختند و تکنوازی ویولن و تمبک توسط جواد صفتی و پرهام زارعی از دیگر برنامه های این محفل طنز بود.

کد خبر 3955160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha