۲۸ فروردین ۱۳۹۶، ۱۲:۳۰

با حضور امیردریادار سیاری؛

ناوگروه چهل و ششم نیروی دریایی ارتش به خلیج عدن اعزام شد

ناوگروه چهل و ششم نیروی دریایی ارتش به خلیج عدن اعزام شد

بندرعباس - ناوگروه چهل و ششم نیروی دریایی ارتش با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش از بندرعباس به مقصد خلیج عدن اعزام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ناوگروه اطلاعاتی عملیاتی چهل و ششم نداجا متشکل از ناو پشتیبانی سبلان و لاوان با حضور امیردریانورد سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش برای انجام ماموریت از منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش به آب‌های آزاد اعزام شد.

در این مراسم که با حضور امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس برگزار شد دستورات لازم جهت اجرای ماموریت های محوله به این ناوگروه یادآوری شد.

ناوگروه چهل و ششم نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن ایجاد امنیت برای خطوط کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ماموریت دارد تا با حفظ اقتدار ایران اسلامی با پروژه ایران هراسی و تبلیغات سوء دشمنان مقابله کند.

ناوگروه چهل و پنجم نداجا متشکل از ناوشکن شهید نقدی و ناو پشتیبانی کننده تنب پس از ۵۰ روز ماموریت و در میان استقبال پرشور خانواده‌هایشان، صبح امروز(دوشنبه) در منطقه یکم امامت نداجا پهلوگرفت.

امیر دریادار حبیب الله سیاری، فرمانده نداجا، فرمانده ناوگان جنوب و فرمانده منطقه یکم نداجا به همراه جمعی دیگر از فرماندهان ارشد این نیرو نیز در آئین استقبال از ناوگروه چهل و پنجم حضور داشتند.

این ناوگروه با حضور ۶۰۰ نفر از دانشجویان و کارکنان نداجا طی مدت زمان ماموریت خود در بنادر صلاله عمان، کوچین هنر و کراچی پاکستان حضور یافته و به صیانت از خطوط بین المللی کشتیرانی کشورمان پرداخته است.

کد خبر 3955163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha