۲۸ فروردین ۱۳۹۶، ۱۴:۳۹

فرمانده ناوگروه چهل و پنجم نیروی دریایی راهبردی ارتش:

اسکورت ۵۷۸ فروند کشتی تجاری و نفتکش توسط ناوگروه

اسکورت ۵۷۸ فروند کشتی تجاری و نفتکش توسط ناوگروه

بندرعباس - فرمانده ناوگروه چهل و پنجم نیروی دریایی راهبردی ارتش از مانیتورینگ و اسکورت تعداد ۵۷۸ فروند کشتی تجاری و نفتکش در طول مدت مأموریت این ناوگروه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از نداجا، ناخدا یکم قربانی طی ارائه گزارش عملکرد این ناوگروه گفت: ناوگروه چهل وپنجم نداجا پس از ۵۸ روز دریانوردی و دست یابی به اهداف پیش‌بینی شده با موقیت ماموریت های محوله را انجام داد.

وی افزود: این ناوگروه که اواخر بهمن سال گذشته با ماموریت های اطلاعاتی، امنیتی و آموزشی به ماموریت آب‌های آزاد اعزام شده بود در مدت ماموریت خود ضمن مانیتورینگ و اسکورت تعداد ۵۷۸ فروند کشتی تجاری و نفتکش، از بنادر کراچی کشور پاکستان، کوچین هند و صلاله عمان عمان بازدید کرد.

فرمانده ناوگروه چهل و پنجم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی خاطر نشان ساخت: این ناوگروه در مدت مأموریت خود به شناسایی واحدها و یگان های شناور و پروازی و یگان های کشورهای منطقه ای و فرامنطقه ای پرداخته و ماموریت های اطلاعاتی، عملیاتی و آموزشی خود را با موفقیت انجام داد.

ناخدا یکم عرشه رضا قربانی افزود: در راستای آموزش‌های مبتنی بر عمل، آموزش‌های لازم دوره های کارورزی به ۱۶۴ دانشجوی اعزامی به همراه این ناوگروه ارائه شد.

گفتنی است، ناوگروه چهل و پنجم نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن شهید دریابان نقدی و ناو پشتیبانی تُنب به استعداد ۴۳۶ نفر با پیمودن چهار هزار و ۵۵۰ مایل دریایی در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پهلو گرفت

کد خبر 3955357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha