۲۸ فروردین ۱۳۹۶، ۱۴:۵۴

فرمانده نیروی دریایی ارتش:

هراسی از هیاهوی دشمنان نداریم

هراسی از هیاهوی دشمنان نداریم

بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران (نداجا) گفت: این نیرو هیچ هراسی از هیاهوهای دشمنان ندارد و همیشه برای دفاع از منافع ملی در بالاترین سطح آمادگی دفاعی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از نداجا، امیر دریادار حبیب الله سیاری در مراسم استقبال از ناوگروه چهل و پنجم نداجا که ماموریت اطلاعاتی، عملیاتی، آموزشی خود را به پایان رسانده و در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس پهلو گرفته است، اظهارداشت: مقابل هر کسی در هرجایی که منافع، منابع، انقلاب اسلامی ایران و مرزهای کشور را تهدید کند مقتدرانه می ایستیم.

وی ادامه داد: امروز با اقتدار و افتخار در هر گوشه ‌ای از آب‌های بین‌المللی که اراده کنیم حضور می یابیم و از منافع کشور دفاع می کنیم.

وی اشاره کرد: حضور مستمر ناوگروه های نداجا در آب‌های آزاد و بین‌المللی نشان دهنده توان و اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران در عرصه بسیار مهم و حیاتی دریاها است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: این حضور اجرای موفقت آمیز دیپلماسی نظامی کشور و ادامه راه شهدا بوده که آن را با صلابت دنبال می کنیم.
دریادار سیاری خاطرنشان کرد: پیرو راهبردهای فرمانده کل قوا و ابلاغ پیام صلح و دوستی ملت ایران، هفته گذشته ناوگروه های ارتش جمهوری اسلامی ایران در سه کشور عمان برای تمرین مشترک امداد و نجات دریایی، بندر کراچی پاکستان و قزاقستان حضور داشتند.

وی با اشاره به نامگذاری ۲۹ فروردین به نام روز ارتش گفت: امام خمینی (ره) درشرایطی که دشمنان درصدد انحلال ارتش به عنوان سپر دفاعی انقلاب بودند با تیزبینی ۲ ماه پس از پیروزی انقلاب دستور دادند ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش نامگذاری شود و این نیرو با تمام ساز و برگ‌های خود در شهرها رژه رفته و مردم به استقبال از آن بیایند.

امیر دریادار سیاری افزود: آثار و برکات تیزبینی امام راحل در حوادث پس از پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس مشهود است.

وی یادآور شد: از سویی دیگر ۲۹ فروردین یادآور حماسه ایستادگی دریادلان ارتش در برابر آمریکا است که برای کشور افتخار آفریدند.

کد خبر 3955382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha