۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۹:۲۵

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان؛

میزبانی چندین دوره رویداد کشوری دوومیدانی به کردستان داده شد

میزبانی چندین دوره رویداد کشوری دوومیدانی به کردستان داده شد

سنندج - مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: در دیدار با رئیس فدراسیون دوومیدانی کشور میزبانی چندین دوره مسابقات کشوری به کردستان داده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد جولائی شامگاه شنبه در محل فدراسیون دوومیدانی کشور حضور یافت و با مجید کیهانی رئیس فدراسیون دیدار و گفت و گو کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: دیدار با روسای فدراسیون های ورزشی به جهت بخش قهرمانی، پیگیری وضعیت قهرمانان استان و استفاده از تسهیلات آنان برای پیشبرد ورزش در دستور کار ما قرار دارد.

جولائی افزود: در سال جاری طبق برنامه با روسای فدرسیون های مختلف ورزشی دیدار خواهیم کرد و از نزدیک وضعیت قهرمانی، همگانی و ورزشکاران ملی پوش کردستانی بررسی خواهد شد.

جولائی از نتیجه مطلوب دیدار با رئیس فدراسیون خبر داد و گفت: در این نشست میزبانی چندین دوره رویداد کشوری به استان داده شد و همچنین وضعیت قهرمانان کردستانی اعزامی به رقابت های بین المللی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این دیدار با موافقت رئیس فدراسیون رقابت های دوومیدانی جوانان کشور طی روزهای ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه در سنندج برگزار می گردد و میزبانی مسابقات دوصحرانوردی جوانان ایران نیز در استان کردستان به تصویب رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در ادامه اظهار داشت: پیگیری وضعیت ورزشکاران اعزامی به رقابت های بین المللی جزو برنامه های ما می باشد که در این دیدار نیز شرایط قهرمان نامی استان میلاد سیار به صورت جدی بررسی شد و نتیجه آن رضایت بخش بود.

وی گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان در سال جاری با رایزنی های صورت گرفته با فدراسیون های ورزشی آمادگی میزبانی های مختلف ورزشی را دارد.

کد خبر 3960006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha