۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۵:۰۷

در مسابقات دو و میدانی نونهالان دختر کشور؛

دختران دو و میدانی کار قمی صاحب ۳ نشان برنز شدند

دختران دو و میدانی کار قمی صاحب ۳ نشان برنز شدند

قم - رئیس هیئت دو و میدانی استان قم از کسب ۳ مدال برنز توسط نونهالان دو و میدانی کار قمی در مسابقات دختران کشور خبر داد.

علی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: رقابت‌های دو و میدانی منطقه‌ای نونهالان دختر کشور در تهران برگزار شد و سهم تیم اعزامی استان قم به این رقابت‌ها ۳ مدال برنز و ۳ عنوان چهارمی بود.

وی افزود: رقابت‌های منطقه ۲ کشور روز سه‌شنبه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد و فاطمه کارگر دختر دو و میدانی کار نونهال قمی در ماده ۱۰۰ متر موفق به کسب رتبه سوم شد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: فاطمه کارگر در ماده پرش طول نیز موفق به کسب یک مدال دیگر برای قم شد به طوری که وی در این ماده نیز مثل ماده ۱۰۰ متر توانست مدال برنز را از آن خود کند.

رضایی بیان داشت: سومین و آخرین مدال تیم اعزامی قم در ماده ۱۰۰ متر با مانع توسط لیلا خدری به دست آمد همچنین مریم عزیزی در پرتاب وزنه و پرتاب دیسک و پانیذ حیدری در ماده پرش ارتفاع به مقام چهارم رسیدند.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود عنوان کرد: معصومه باغبان با صلاحدید هیئت دو و میدانی به عنوان نایب رئیس بانوان این هیئت مشغول به فعالیت شده است و امور مربوط به دو و میدانی بانوان از این پس با محوریت وی در قم انجام خواهد شد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم تصریح کرد: وی جایگزین راحله واقفی شده است و برنامه هیئت دو و میدانی نگاه ویژه به رده‌های سنی پایه و پرورش قهرمان در دو و میدانی بانوان از سنین نونهالان و نوجوانان است.

کد خبر 3962703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha