۷ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۴:۳۱

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی:

اساس فعالیت ستادهای انتخابات رعایت اخلاق و قانون است

اساس فعالیت ستادهای انتخابات رعایت اخلاق و قانون است

بجنورد- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: اساس کار رئیس ستادهای انتخابات باید رعایت اخلاق و اجرای قانون باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی ایرانی ظهر پنج‌شنبه در جلسه شورای اداری خراسان شمالی اظهار کرد: اخلاق‌مداری و اجرای قانون برای همه ضروری است؛ بنابراین مسئولان ستادها این دو اصل مهم را تا پایان روز انتخابات مدنظر داشته باشند.

وی افزود: روسای ستادهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها تا پایان انتخابات تمام تلاش خود را برای حفظ آرامش به‌کارگیرند تا شاهد هیچ‌گونه بی‌اخلاقی نباشیم.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: متأسفانه برخی افراد فرصت‌طلب به دنبال ایجاد تشنج هستند که این نشان‌دهنده نیاز آنان به مددکار در حوزه سیاسی است.

ایرانی بیان کرد: یکی از نیازهای جامعه تشکیل بخش مددکاری سیاسی است چراکه برخی افراد به هنگام انتخابات اقدام به ایجاد ناآرامی، اختلاف و پرخاشگری می‌کنند، بنابراین از رفتار آنان جلوگیری شود.

وی گفت: ارائه برنامه برای انتخاب صحیح مردم یکی از اصول مهم در انتخابات است چراکه از تخریب و توهین جلوگیری می‌کند.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی گفت: برگزاری انتخابات سالم نماد انتخابات اسلامی است و سنگ‌اندازی و شایعه‌پراکنی برای نامزدهایی که برای خدمت به مردم آمده‌اند، دور از نظام اسلامی است.

ایرانی اظهار کرد: طی زمان تبلیغات تمامی فضاهای تبلیغاتی و مجازی رصد و موردبررسی قرار می‌گیرند.

وی بابیان اینکه انتخابات الکترونیکی در سه شهرستان بجنورد، شیروان و اسفراین برگزار می‌شود، گفت: پیش از برگزاری انتخابات آموزش‌های لازم طی رای گیری الکترونیکی نمادین برای مردم و کاربران داده می‌شود.

کد خبر 3963698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha