۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۸:۳۵

نماینده مردم ابهر٬ خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی:

همدلی وهمراهی مناسبی بین مسئولان زنجان و مجمع نمایندگان وجود دارد

همدلی وهمراهی مناسبی بین مسئولان زنجان و مجمع نمایندگان وجود دارد

زنجان-نماینده مردم ابهر٬ خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: همدلی و همراهی مناسبی بین مسئولان استان و مجمع نمایندگان وجود دارد و در همه شرایط همراهی برای مدیریت رامد نظر قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد عزیزی شامگاه یکشنبه  در دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در شرکت مینوی خرمدره،  به تسهیلات و کمک های اعطایی مدیریت استان زنجان برای توسعه واحدهای تولیدی استان اشاره کرد و افزود: طرح توسعه شرکت توتون صنعت سلطانیه موجب رسیدن اشتغال این واحد به ۲ هزار نفر می شود.

وی اظهار کرد: همچنین کمک های لازم برای توسعه شرکت پارس حیات صورت گرفته که قابل تقدیر است و این شرکت ۳۰۰ میلیون دلار سرمایه گذاری انجام داده که در نظر دارد در طرح توسعه ۳۰۰ میلیون دلار دیگر سرمایه گذاری جدید انجام دهد.

عزیزی با بیان اینکه امیدواریم با حمایت های صورت گرفته شرکت مینو نیز به روزهای درخشان گذشته خود نزدیک شود٬ افزود: این شرکت ظرفیت مهمی برای شهرستان خرمدره محسوب می شود و طرح توسعه خط تولید جدید این شرکت با حمایت مدیریت استان همراه شده  و این رویکرد استان جای تقدیر دارد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس از همدلی و همراهی مجمع نمایندگان و مسوولان استانی گفت : همدلی و همراهی مناسبی بین مسوولان استان و مجمع نمایندگان وجود دارد و در این میان مجمع نمایندگان در همه شرایط همراهی لازم را با مدیریت استان خواهد داشت. 

عزیزی با بیان اینکه مجمع نمایندگان استان خواستار مدیری با نگرش و رویکرد اقتصادی در استان بودند٬ اظهار کرد: خوشبختانه این مهم محقق شد و مدیریت استان در زمان حضور در استان رویکرد اقتصادی برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی و اشتغال را داشته است.

وی سفرهای شهرستانی استاندار زنجان را برای برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی موثر خواند و افزود: این سفرها موجب آشنایی مدیریت استان با مشکلات شده و تاثیر زیادی در رفع آن خواهد داشت.

عضو مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی خواستار ارایه اقدامات صورت گرفته اقتصادی در استان به مردم شد و تاکید کرد: اقدمات قابل توجهی برای صنعت استان صورت گرفته و این اقدامات باید برای مردم بازگو شود.

نماینده مردم ابهر٬ خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی به نگاه ناب در مدیریت استان اشاره کرد و گفت: نگاه مدیریت استان اقتصادی و مبتنی بر توسعه است.

کد خبر 3966511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha