۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۲۶

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان:

۲۲۰۰ نفر از جویندگان کار از طرف کاریابی ها مشغول به کار شدند

۲۲۰۰ نفر از جویندگان کار از طرف کاریابی ها مشغول به کار شدند

زنجان-مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان به فعالیت کار یابی های داخلی در استان زنجان اشاره کردو گفت: در سال گذشته بیش از دو هزار و ۲۰۰ نفر از طرف کاریابی ها جذب کار شدند.

محمد رضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر به فعالیت کار یابی های داخلی در استان زنجان اشاره کردو افزود: در  سال گذشته بیش از دو هزار و ۲۰۰ نفر از جویندگان کار که در کار یابی های استان ثبت نام کرده  بودند جذب کار شدند. 

وی اظهار کرد: در سال گذشته ۱۰۰ درصد ثبت نام کنندگان در کار یابی ها مشغول به کار در واحدهای تولیدی شدند. 

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: در استان زنجان ۲۱ کار یابی داخلی و ۴ کار یابی بین اللملی وجود دارد و این کار یابی ها علیرغم رکورد فعالیت خوبی در استان داشتند. 

یوسفی تاکید کرد:  متاسفانه فعالیت کار یابی های بین اللملی در استان زنجان خیلی کم است و با تمهیدات لازم این کار یابی ها را فعال خواهیم کرد. 

وی افزود: در حال حاضر تعداد کار یابی ها در استان کافی است واشباع شده و برنامه ای برای توسعه کار یابی ها در استان زنجان نداریم. 

مدیر کل کار، تعاون ورفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: در استان باید بحث کاریابی از این مراکز تقویت شود وایجاد اشتغال از مراکز غیر رسمی نباشد  و  در استان کار یابی دولتی وجود ندارد و ایجاد فرصت شغلی به مراکز غیر دولتی واگذارشده است.

یوسفی تصریح کرد: تعاون در بحث اقتصاد نقش بسیار مهمی دارد  و در راستای تحقق این امر در استان این اداره کل بر تقویت و فعال کردن تعاونی های غیر فعال برنامه ریزی لازم را در دستور کاری خود قرار داده و اولویت کاری خواهد بود.

کد خبر 3966607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha