۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۸:۱۶

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان زنجان:

میزان سرمایه گذاری صنعتی در زنجان ۵ هزار میلیاردتومان بوده است

میزان سرمایه گذاری  صنعتی در زنجان ۵ هزار میلیاردتومان بوده است

زنجان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: میزان سرمایه گذاری صنعتی در استان زنجان در پایان سال گذشته ۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان که ۲.۱۴ از سهم کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر فغفوری شامگاه دوشنبه در مراسم دیدار با فعالان  اقتصادی و تجار  استا ن، افزود: واحدهای تولیدی در استان زنجان علیرغم مشکلات اقتصادی عملکرد خوبی را در استان داشتند.

وی  با اشاره به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال گفت: اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال است و در ابتدای سال رهبری راهبردهای اقتصاد مقاومتی را برای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال تبیین کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان زنجان گفت:تمام مشکلات را باید با برنامه ریزی و کانال تولید انجام بدهیم و در این راستا در سال گذشته واحدهای تولیدی زیادی وارد چرخه تولید شدند.

فغفوری تاکید کرد:تا پایان سال ۹۲ میزان سرمایه گذاری صنعتی در استان زنجان دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان  بوده که سهم ۱.۶۴ درصد سهم سرمایه گذاری کشور است و  میزان سرمایه گذاری  صنعتی در پایان سال گذشته ۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان که ۲.۱۴ از سهم کشور است.

وی افزود: در سال ۹۵ حقوق دولتی معادن استان زنجان  ۱۲ میلیارد تومان بوده که نشان از نحوه فعالیت معدن است و در سال ۹۴ میزان حقوق دولتی معادن در استان ۷ میلیارد تومان بوده است. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد:در سال ۹۴ حدود ۱۵ مجوز تحقیق و توسعه در استان زنجان صادر شده ودر سال گذشته هم ۳۱ مجوز توسعه و تحقیق صادرشده که رشد۵۳ درصدی دارد. 

فغفوری افزود: بخش عمده مجوزهای توسعه و تحقیق با رشد ۵۴ درصدی از سال ۹۳ به بعد شروع شده است. 

وی یاد آورشد: طی سال گذشته هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان پروانه بهره برداری ثبت شده و سال گذشته ورود به سرمایه گذاری خوب بوده است. 

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان زنجان تصریح کرد: در آذرماه سال گذشته زنجان جزو چهارمین استان در بهره برداری از سرمایه گذاری های صنعتی در سطح کشور بوده است. 

کد خبر 3967435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha