۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۸:۵۶

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان:

قانون مالیات بر ارزش افزده با شرایط فعلی اقتصاد متناسب نیست

قانون مالیات بر ارزش افزده با شرایط فعلی اقتصاد متناسب نیست

زنجان-رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: قانون مالیات بر ارزش افزده با شرایط فعلی اقتصاد و فروش غیر نقدی متناسب نیست.

به گزارش خبرنگار مهر،غلامحسین جمیلی شامگاه دوشنبه در جمع فعالان اقتصادی، گفت: اقتصاد مقاومتی مسیری برای هدف بوده که سمت و سوی درست بوده است و هر جا نیروی انسانی جوان حاکم بر پیگیری امور بوده موفق تر بوده است. 

وی اظهار کرد: همه اقدامات توسط بخش خصوصی انجام می شود و بخش خصوصی در توسعه اشتغال و اقتصاد استان بسیار نقش آفرینی می کند. 

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان  با اشاره به اینکه در نزدیک انتخابات هستیم و کشور فضای سیاسی دارد، گفت: اتاق بازرگانی دیدگاه سیاسی ندارد و به  باشگاه سیاسی تبدیل نشده است. 

جمیلی تاکید کرد: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید فضای لازم برای ایجاد کسب و کار ایجاد شده است و ثبات اقتصادی در کشور حاکم است. 

وی افزود: باید به بخش خصوصی اجازه بدهیم نفس بکشد و بخش خصوصی در این بخش بسیار نقش آفرین است و با قانون های مخالف جلوی نفس کشیدن تولید و اشتغال را نباید گرفت. 

رئیس اتاق بزرگانی استان زنجان تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید مسیر برای ایجاد کسب و کار به خوبی فراهم است و دولت همکاری و حمایت خوبی را از سرمایه گذاران دارد. 

جمیلی با بیان اینکه قانون مالیات بر ارزش افزده با شرایط فعلی اقتصاد و فروش غیر نقدی متناسب نیست، افزود:  توزیع یارانه در کشور یکی از اقدامات ناباورانه بود و این موضوع در حال حاضر نیز به عنوان یک بحث انتخاباتی در مناظرات مطرح است. 

وی  بر ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید کردو یاد آورشد: فضا و اراده باید در راستای بهبود فضای کسب و کار دنبال شود و خوشبختانه این امر مهم در این دولت فراهم شده است.

کد خبر 3967436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha