۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۹:۲۶

دوندگان کردستانی مقام های اول و دوم لیگ طلایی ایران را کسب کردند

دوندگان کردستانی مقام های اول و دوم لیگ طلایی ایران را کسب کردند

سنندج - دوندگان کردستانی در پایان رقابت های لیگ طلایی دو و میدانی ایران به ترتیب در ماده های ۱۱۰ متر بامانع و ۴۰۰ متر مقام های اول و دوم را بدست آوردند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کردستان، مرحله اول مسابقات لیگ طلایی دو و میدانی ایران با شرکت ۱۳۵ ورزشکار دعوت شده در رشته های مختلف در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران پایان یافت.

این مسابقات در مواد ۱۰۰ متر، ۴۰۰ متر، ۱۵۰۰ متر، ۱۱۰ متر بامانع، پرش طول، پرش بانیزه، پرتاب وزنه، پرتاب دیسک و ۵۰۰۰ متر برگزار شد.

در پایان این رقابت ها در ماده ۱۱۰ متر بامانع میلاد سیار دونده عنوان دار کردستانی با زمان ۱۴.۱۵  ثانیه دوباره قهرمانی خود را تکرار کرد و عنوان نخست را به خود اختصاص داد.

سهند توانایی دیگر ورزشکار سنندجی در ماده ۴۰۰ متر با زمان ۴۸.۳۷  ثانیه بر سکوی دوم این رقابت ها ایستاد و  سامان دستمرد نیز در ماده ۱۰۰ متر با زمان ۱۰.۹۶  ثانیه در جایگاه چهارم قرار گرفت.

مطابق به بخشنامه برگزاری مسابقات لیگ طلایی دو و میدانی ایران در مرحله اول به نفر اول هر رشته ۱.۵ سکه بهار آزادی، به نفر دو م ۱ سکه و به نفرات سوم نیز نیم سکه بهار آزادی جایزه اهدا شد.

کد خبر 3967471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha