۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۱۲

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه البرز:

انتخابات یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است

انتخابات یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است

کرج - مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان البرز انتخابات را یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام‌ موحد در همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی که در سالن همایش کانون بسیج جوانان سپاه استان برگزار شد، اظهار کرد: دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت مرتضی مطهری تحت عنوان روز معلم نام‌گذاری شده  است.

وی با اشاره به جایگاه اساتید، ادامه داد: تقدیر از مربیان که در جهت تعلیم و تربیت تلاش می‌کنند ضروری و حائز اهمیت است.

موحد بابیان اینکه تدریس هر شخصی در مسیر دانش و علمی که بر فرهنگ اسلامی و اعتقادی مبتنی است نکته شایان توجهی محسوب می‌شود، افزود: گرامیداشت مقام چنین مدرسان و معلمانی نکته حائز اهمیتی است که باید همواره موردتوجه قرار گیرد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان البرز  گفت: امید است با همدلی همگانی بتوانیم در راستای رسیدن به اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی ایران قدم برداریم.

حجت‌الاسلام‌ موحد بابیان اینکه انتخابات یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است که فرصت و تهدیدی برای کشور محسوب می‌شود، گفت: خداوند سرنوشت انسان را تغییر نمی‌دهد مگر بااینکه هر فرد خود در این مسیر با جدیت و تلاش قدم بردارد.

وی با تأکید بر اینکه فردی که در مسیر الهی قدم بردارد موردتوجه و الطاف الهی قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: اختیار برای حرکت در این مسیر به انسان واگذارشده است.

وی با اشاره به اینکه باید در جهت حضور حداکثری در عرصه انتخابات تلاش همگانی صورت گیرد، ادامه داد: امید است با حضور حداکثری انتخاب اصلحی را داشته باشیم.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در  سپاه استان البرز گفت: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود فرموده‌اند اگر افرادی در مقابل رأی مردم بایستند در مقابل آن افراد خواهد ایستاد و از رأی مردم دفاع می‌کند.

کد خبر 3968879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha